Mun mies ei käsitä tätä palstaa -onko muilla sama?

Vierailija

Sitä ensin nauratti ja nyt ärsyttää, kun roikun täällä. Sillä on itsellä harrastuksia ja saattaa pelata iltaisin xboxia vaikka kuinka kauan, mutta jos mä tuun tänne, se saa hepulin. Ärsyttää.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

mutta en tunne tuttavapiirissäni yhtään aikuista joka pelaa lasten pelejä.

Toki itse kokeilen lastenpelejä muutamia kertoja vuodessa, mutta HALOO. Aikuisilla on aikuisten huvit ja aikuisilla joilla on lasten huvit kutsutaan lapsiksi.

Seisookohan sillä xbox-pelaajalla pippeli muuten kuin pelatessa !!?

Vierailija

Okei, jos et pelaa xboxia, niin sinulla on joku muu vika päässä. Kukaan muu ei ole tässä tekstissä kirjoitellut vielä rumasti, paitsi minä nyt. En ymmär, että voit haukkua muita jostain viattomasta ja sitten itse kuitenkin käytät aivan törkeää kieltä. Varsinainen herrasmies ja haluaisin kyllä kuulla, mitä ne sinun työkaverisi itä sanoisivat, että kirjoitat vauva-palstoilla. Taitaisi xboxin pelaaminen olla niistäkin siihen verrattuna ihan pikku juttu.

Vierailija

huolehtivaa perhe-asennetta.

Ilmeisesti siitä syystä mulla naiset vaihtuukin kuukausittain, joskus jopa tiheämmin.

Jatkossa en kyllä paljasta tätä pimeää puoltani. No toisaalta, saapahan enemmän pimpslooraa, kun pitää uusi hakea. Kaikki ne hetken maistuu hyvältä, ennenkuin eltaantuu.

T: Mies

Lainaus:

joka lukee ja vielää kirjoittelee vauva-palstalle? Jos mun mies jäisi kiinni tommosesta, saisi olla entinen mies.

Vierailija

Tietää kyllä että luen tätä ja nauraakin sille... mutta jos tunnistaisi täältä jonkun minun tekstin niin huuto olisi kamala. Siksi en koskaan kirjoitakaan tunnistettavasti, se lukee kuitenkin itse salaa tätä palstaa.

Vierailija

Se on DI, harrastaa joukkuelajia ja pelaa illat Fifaa xboxilta. Fiksu valkokaulustyöläinen, mutta ei kestä vaimon chattiharrastusta.

Ap

Vierailija

Ja sitten kelataan kannissa, etta on ne muijat monesti outoja.

Anopin kinkun kuivuusaste, nyyttikestien sopivuus, kuka tuo patongin ja kuka rosollin, peseeko mies kusella olon jalkeen, onko se Koop ihana vai ei, miksi se mies ei anna syoda laatikkoja suklaata yhdella istumalla, ostiko se sika suklaata naapurin rouvalle...

Ja sitten viela nipotetaan xboxin lapsellisuudesta.

Kylla on makeasti naurettu muutaman kerran. Taalla se avautuu se suomalaisen naisen sielunmaailma.

Vierailija

Lainaus:

viitattiin minuun, niin oma tuttavapiirini on keskiverto laaja ja vieläpä kansainvälinen. Jos alkaisin keskustelun xbox peleistä, niin sitä seuraisi tod. näk. hiljainen hetki.

Töissä jos mainitsisin pelaavai lasten pelejä, niin voi olla (eli siis aivan varmasti) uskottavuus kärsisi.

Tunnen muutaman joka joskus mainitsee itse pelaamistaan peleistä, mutta ne ovatkin sitten konttorihenkilökuntaa tai muita avustavia tehtäviä tekeviä, eli eivät varsinaisesti omaa tuttavapiiriä. Ja siitä uskottavuudesta, en todellakaan kysele niiltä kavereilta työasioista.

Huhu huh, mitä porukkaa.

4

"Vierailija - 3.1.2009 17:23 (ID 1206300)

Sulla on outo tuttavapiiri tai kovin pieni..."

Vierailija

mutta voi taivas, että ihan lasten pelejä sitten pelaillaan iltaisin.

Tuskin sitä perhettä saa lasten pelejä pelaamalla ja parempi niin. Jos vahingossa pippeli on jo hetkittäin alkanut jöpöttää ja lapsi tulee sattumalta, niin palataan tähän perheaiheiseen keskusteluun sen jöpöttäjän kanssa sen jälkeen, jos xbox-fifaltaan ehtii.

Vaimo saa sitten vaihtaa vaipat, kun poika pelaa. HALOO, varokaa noita keskenkasvuisia.

4

Lainaus:

Okei, jos et pelaa xboxia, niin sinulla on joku muu vika päässä. Kukaan muu ei ole tässä tekstissä kirjoitellut vielä rumasti, paitsi minä nyt. En ymmär, että voit haukkua muita jostain viattomasta ja sitten itse kuitenkin käytät aivan törkeää kieltä. Varsinainen herrasmies ja haluaisin kyllä kuulla, mitä ne sinun työkaverisi itä sanoisivat, että kirjoitat vauva-palstoilla. Taitaisi xboxin pelaaminen olla niistäkin siihen verrattuna ihan pikku juttu.

Vierailija

kolmonen

Meillä aivan sama. Joskus saatan aivan innostuneena ruveta selittämään, että "av-palstalla sitä ja tätä". Välillä kun oleman alottamassa höpötystä tästä niin rupee jo hävettämään omat touhut mutta pakko silti aina kertoa loppuun vaikka tiedän että miestä tuskin kiinnostaa =)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat