Mitä teen?

Vierailija

Kela maksaa minulle hoitotukea 350e,josta lähtee 100 e veroja pois..sitten on lapsilisä 100e..Asuntomenoihi menee 330 e kuussa ja lopuilla pitäs sit tulla toimee kuukauden ajan..kun miehen tulot huomioidaan myös..no entä kun mies ei anna rahaa,laskut kyllä maksaa,mutta ruokaan ei anna rahaa kun minä ja lapsi ollaan vaativaisia kun halutaan mm. leipää ja sen päälle juustoa..hän söisi vain ranskalaisia kokoajan 1e 1kg,hyvin rahat riittää!! Saatikaan sitten mihinkään muuhun olekaan varaa! Jos valitan, mies sanoo mene töihin,niinhän hänkin tekee ja..itse koen että on lapselle henkisesti tärkeämpää että oma vanhempi hoitaa lasta kotona 3 ekaa vuotta,kuin että on rahaa..mies ei ole samaa mieltä..arrggh!

Ja se mihin miehen rahat menee on sen omia huvituksia,uusia teknologilaitteita ja pelejä!

Kommentit (1)

Vierailija

No lapsilisä menee tietty LAPSELLE.

Hoitotuki menee sun hankintoihin LAPSELLE ja lapsen hoitoon.

Miehen palkka menee asuntoon ja perheen elättämiseen jos kerran yhdessä olette.

Mitä vaikeaa tässä on?

Se on sitten asia erikseen jos teillä ei oikeasti rahat vaan riitä kotona olemiseen: joskus parisuhteessa tarttee tehä kompromisseja ja palata aikasemmin töihin? Tai teette molemmat myönnytyksiä: palaat takasin töihin kun lapsi on puolitoista vuotias..

Ei sen lapsen äidin tarve lopu kuule KOSKAAN. Ei ole mitään "maagista" kolmen vuoden ikää kun lapsi selviytyy jotenkin paremmin ilman äitiä. Ehkä jopa päinvastoin: pienempi tottuu paremmin kuin isompi joka roikkuu AINA äidissä.

Kyse on siis teidän KOKO perheestä; ei vaan sinusta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat