Kuinka moni tunnustaa ettei katso ruokakaupassa ruoan hintaa juuri koskaan?

Vierailija

Itse en tiedä mitä maksaa maitolitra, en juokse tarjousten perässä ( mutta ostan esim. -30% tavaraa jossa päivämäärä lähellä ja pakastan) ja ostan sillä perusteella mitä tekee milloinkin mieli. Onneksi tilanne on näin, vähän hirvittää että elää liian huolettomasti ja poden huonoa omaatuntoa että tarkemminkin voisi elää....

Kommentit (12)

Vierailija

Ne vähät mitä ostan pitää ostaa, maksoi mitä maksoi. Olen oppinut tuntemaan kalliimmat ruoat ja kartan niitä, joten hintaakaan ei tarvitse katsoa. Haluaisin ostella enemmän herkkuja (siis ruokaherkkuja), mutta ei tule ostettua.

Osaan arvioida mitä ostokseni maksavat ja aina menee 20-40 euroa kun astuu kauppaan.

Ostan halpatuotteitakin. Suosin esim. Eurospar-juttuja.

Vierailija

Meillä on iso perhe, ja vakio-ostokset. Maitoa kuluu hinnasta riippumatta, samoin leipää, hedelmiä, salaattiaineksia, pastaa, vihanneksia, lihaa ja leivänpäällisiä.

Vierailija

ei tule kovin paljon kateltua, se ostetaan mitä tarvitaan. kotimaisuutta suosien.

kuukausittaiset kulut on tiedossa lähinnä sen takia että suosimme samaa kauppakeskittymää ja kotiin tulee tiedote bonuksista/plussista joka kuulta.

Vierailija

Hintaa en juuri katso mutta katson erittäin tarkasti että tuotteessa on joutsenlippu. Meidän perhe petaisi pois omaa työpaikkaansa jos ostaisi ulkomaista ruokaa. Pyrimme suosimaan myös muissakin tuotteissa kotimaista niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija

Ostamme tarpeen mukaan ja sitä mitä tekee milloinkin mieli. Teemme pääasiassa ruuan itse, välillä tulee arjessa käytettyä lisänä valmisruokia. Toki käymme myös ravintoloissa syömässä välillä.

Meillä on iso perhe (6hlö) ja ruokaan menee paljon rahaa, mutta yritämme olla heittämättä ruokaa roskiin. Syömme monipuolisesti ja terveellisesti yleensä tavallista perusruokaa ja aina on kotona hedelmiä ja vihanneksia ruuan kanssa. Ostamme vähärasvaisia tuotteita ja kotimaisia vihanneksia, myös talvella, ihan paremman maun takia.

Vierailija

Minäkään en tiedä maitolitran hintaa, ja kun olen kysynyt, eipä tiedä miehenikään. Sen hän tiedostaa, että liha ja kala tulee monesti kalliiksi.

Vierailija

Nykyään katson sentään jonkun verran kun on ollut niin paljon puhetta hintojen noususta... Mies on ihan samanlainen. En edes osaa sanoa paljonko meillä menee rahaa ruokaan ja se tuntuu ihan omituiselta kun täällä luetellaan joskus tarkkojakin budjetteja ;)

joitain tuotteita sentään olen karsinut meidän ostoslistoilta, kun olen tajunnut mitä ne maksaa...

Vierailija

Siis joutsenlippu-tuote. Pyrin ostamaan ulkomailta tuotuja elintarvikkeita mahdollisimman harvoin (joskus ostan kuitenkin banaaneja, appelsiineja tmv.)

Vierailija

Haluan syödä hyvin ja terveellisesti ja ostan siksi juuri sitä mitä tarvitsen katsomatta hintaa. Säästän sitten muissa asioissa, esim. vaatteissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat