G: oletko joutunut työpaikkakiusauksen kohteeksi?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Toistaiseksi en ole vaihtanut työpaikkaa, kiusaaminen alkoi aloittaessani uudessa työssä kun kollega päätti että olen ammattitaidoton idiootti....... Tilanne oli välillä todella tulehtunut, nyt on rauhallisempaa. Mutta koskaan en tule tähän kiusaajaan luottamaan enkä anna anteeksi; niin pöyristyttävää käytös on ollut

Vierailija

hieman erikoinen ompi tämä tarina, minua nimittäin kiusattiin sillä tavalla, että syytettiin kiusaamisesta... en siis todellakaan ollut mikään kiusaaja, mutta tämä toinen teki kaikkensa että minua pidettäisiin sellaisena. Prosessi kesti pitkään ja lopulta tämä toinen sai kenkää. Meni seuraavaan paikkaan sitten kiusaamaan....

Vierailija

ja mut pelasti raskaus,en tiedä mitä olisin tehtyn jos en olis päässyt vähäksi aikaa pois tai nyt olen kotona ollut 5v6kk työt alkaa taas parin viikon päästä,siel on onneks vaihtunut pomot ja työntekijät

Vierailija

ja todellakin lähdin pois, enkä siihen paikkaa asti suin surminkaan... onneksi lasten vanhemmatkin pikkuhiljaa ovat tajunneet paikan hengen...

Vierailija

Edellisessä työpaikassani oli muutama nainen, joille nuori nainen oli liian suuri uhka. Työtaitoani halveksuttiin, hankaloitetiin ja minusta puhuttiin pahaa muille. Vaihdoin työpaikkaa ja nyt on mukava olla.

Vierailija

Tämä läheinen oli aina hyvä työssään, tunnustettu, kaikkien mittareiden mukaan parempi kuin useimmat työkaverit. Tämä henkilö on kuitenkin aika erikoinen persoona, mutta ehdottoman harmiton. Työpaikalla tuli ulkopuolelta ongelmia ja esimies joutui puun ja kuoren väliin. Tässä vaiheessa oli ulkopuolelta tulevat ongelmat helppo kääntää yhden työntekijän viaksi ja kaikki kuulemma tuli yhtenä päivänä kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ko. henkilö kutsuttiin esimiehen luokse ja sitten alkoi huuto, joka päättyi kehoitukseen "hyppää vaikka jokeen". Kaikki oli kuulemma tämän yhden henkilön vika ja koko työpaikan olemassaolo on siitä kiinni, että tämä yksi henkilö tajuaisi kadota. Siinäpä olet 30 vuoden työsuhteen jälkeen aivan hukassa uuden esimiehesi kanssa, joka on hermot kireällä ja keksinyt syyllisen ongelmiin. Painostus johti sairauslomaan. Sitten tämä henkilö yritti palata töihin ja ensimmäisen tunnin aikana sai julkisen loukkaksen, jonka jälkeen palasi kotiin. Kaikkineen tämä kierre kesti 3-4 vuotta ja apua ei saanut mistään. Esimiehen pomot levitteli käsiään ja kollegat luikkivat karkuun, eivätkä "halunneet puuttua". Sitten kun tämä henkilö lähti pois, oli seuraavana vuonna jo uusi kiusattava, joka joutui myymään asuntonsa ja vaihtamaan työpaikkaa, koska hänet käytännössä pakottettiin lähtemään. Viimeisten uutisten mukaan taas on uusi henkilö sairauslomalla... Tämä kierre vaan jatkuu ja jatkuu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat