Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan meitä paljonkin: muita, jotka ei käytä pysyväisehkäisyä, koska ei tiedä

Vierailija

mitä ehkäisyä käyttäisi? Käytetään vain kondomia jos joskus uskaltaudutaan sekstaamaan.

Kommentit (9)

Vierailija

Kierukkaa oon joskus harkinnu, mutta hormoneja en halua missään muodossa umpata itteeni joten kuparikierukka on sterilisoinnin ja kortsun ohessa ainoa vaihtoehto.

Vierailija

Nyt kun lapsiluku on täynnä olen kieltämättä välillä kauhuissani. Sterilisaatioon ei kumpikaan halua mennä koska ne pelottaa lähinnä kipujen takia.

Vierailija

joskus kuulenkin ettenkö tiedä mitä se on.. ja vastaan että en sitten varmaan... lisää lapsia saa tulla jos tulee, mulla ei varmaan koskaan tule lapsiluku "täyteen". Eli lähinnä varmoilla päivillä mennään.

Vierailija

Hormoniehkäisyä en halua käyttää koska saan kauheat sivuoireet ja esi. kuparikierukka on mahdottomuus muutenkin runsaiden kuukautisten takia.

Vierailija

Mulle lääkäri aikoinaan suositteli, etten koskisi hormonaalisiin ehkäisyvälineisiin suvun sairaushistorian vuoksi. Ja kun en niin perusta niiden muidenkaan vaihtoehtojen päälle, niin niinpä tässä sitten mennään kortsuilla jo viidettä vuotta. Kaksi lasta mahtuu tuohon viiteen vuoteen eikä kumpikaan ole ollut vahinko ;)

Vierailija

Lainaus:

joskus kuulenkin ettenkö tiedä mitä se on.. ja vastaan että en sitten varmaan... lisää lapsia saa tulla jos tulee, mulla ei varmaan koskaan tule lapsiluku "täyteen". Eli lähinnä varmoilla päivillä mennään.

Uusimmat

Suosituimmat