Miehestäni tuli perverssi

Vierailija

En tiedä oikein itkeäkö vai nauraa:( Mieheni vaihtoi äskettäin työpaikkaa jossa on oikein äijä meiningiä kerrakseen,jutun aiheet on muuttunut todella pervoiksi. Viime yö oli järkytys myös minullekkin,heräsin kesken unien siihen kun mies oli peittoni alla ja NUOLI JA IMI VARPAITANI. Leikin nukkuvaa ja kuulin kuinka peiton alla liikkui joku muukin kuin varpaani,mieheni siis runkkasi samalla kuin nuoli varpaitani!En tiedä mihin hän mällinsä heitti enkä hakua tietääkään!

Olen ollut niin häkeltynyt tästä hommasta että en ole voinut katsoa edes miestäni silmiin...siis koska helkutti siitä tuli tuommoinen,onko tuo työpaikka siihen vaikuttanut?

Kaiken huippu oli se kun mies tuli tänään kaupasta ja se oli ostanut minulle punaiset kontio kumisaappaat,hän haluaisi että laittaisin ne jalkaani ja hän saisi runkata niitä vasten!!??Mua todellakin etoo toi homma,siis saappaisiin saisi runkata!!

Mitä voin tehdä?Fiksu mies muuttunut pervohiireksi,auttaako tähän mikään?

Kommentit (5)

Vierailija

Lainaus:

35 vuotta.

Tuota seksuaalista vapautumista on liikkeellä tuossa iässä. odotapa kun itse pääset samaan ikään.

mun ex-mies oli samanlainen,en tiedä mikä häneen tuli,aina haluaa varpaitani nuolla ja se on musta kuvottavaa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat