Kuinka monta pelkästään toista sukupuolta olevaa lasta teidän perheessä on?

Vierailija

Poikia vai tyttöjä? Oletko ikinä toivonut saavasi myös toista sukupuolta?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Minäkin mietin hetken otsikon nähtyäni, että kenellä meidän pojista on tyttömäsiä piirteitä :D

No mutta asiaan. Olen aina mieltänyt itseni nimenomaan poikien äidiksi, entinen poikatyttö kun olen enkä ole eläissäni esim. nukkea omistanut..

Kakkosen kohdalla muistaakseni vielä ajattelin, että olisi ihan ok jos tulisi tyttö; meillä olisi sitten sellainen "kiiltokuvaperhe" :D. Kolmannesta jo toivoin selkeästi poikaa ja jos joskus vielä raskaaksi tulisin, ehdottamasti toivoisin poikajoukkoon jatkoa.

Mua ei ole koskaan kiehtonut pikkutyttöjen vouhotukset (esim. kummityttöni kiherrystä ja naisellista ajatuksenjuoksua jaksan max pari tuntia kerrallaan..), isompia tyttöjä ymmärrän jo vähän paremmin. Ehkä on siis hyvä, ettei meille ole tyttöjä syntynyt: varmaan (ainakin alitajuisesti) yrittäisin muokata heitä poikamaiseen muottiin eikä se olisi oikein lastakaan kohtaan? Nyt siis elän siinä toivossa että saan kolme kivaa miniää (tai edes yhden :D) joiden kanssa sitten voidaan tehdä silloin tällöin jotain tyttöjen juttuja, käydä vaikka shoppaamassa tai jotain..

Vierailija

saa nähdä, tuleeko olemaan trio tyttöjä myöhemmin. Sukupuolella ei nykyään niin merkitystä enää ole, olisi se poikakin kiva mutta sinänsä sama. Kaikki lapset ovat ihania.

Vierailija

2 poikaa ja kolmas tulossa keväällä. miehellä vielä neljäs poika entisestä elämästä. kieltämättä voisin jo tytönkin haluta, mutta ihan hyvä näinkin on.

Vierailija

juuri tuossa järjestyksessäkin.

Tyttö tosin jo täysikäinen, ja muuttanut pois kotoa.

Kotona asuu siis 3 poikaa, ja neljäskin poika olisi tervetullut ;)

Vierailija

neljäs lapsi oli tyttö. Olen onnellinen 3 pojasta, ja onnellinen myös siitä kun neljäs oli tyttö.

4. raskauden aikana toivoin kyllä tyttöä, mutta taatusti poika olisi ollut yhtä rakas!

Vierailija

Nyt odotan kolmatta jota ultrassa veikattiin pojaksi. Lähinnä olen kauhuissani. Kolmatta tyttöä olisin siis toivonut.

Kyllähän se poikakin siis on ihan yhtä rakas, varmasti, kauhistuttaa vaan miten osaan poikaa kasvattaa kun on prinsessa touhuun niin tottunut. :D

Vierailija

inhottaa kun tuntuu että ympäristö odotti tyttöä tästä kuopuksesta ja luulee meidän olevan nyt kovinkin pettyneitä kun olikin poika. Itsestä tuntuu että mitäö enemmän ikää kertyy itselle niin sitä todellisemmalta klisee "ei väliä kun vain olisi terve" tuntuu. Mieli tekisi vielä yhtä lasta, ei siis väliä, saattaisi olla jälleen poika mutta jos olisi tyttö niin sekin ok. Tuntuu vaan että sitten kaikki kuvittelee meidän yrittävän tyttöä. Muuten se ei haittaa, mutta kun tuntuu että kaikki säälivät nytkin kuopusta kun se ei nyt ollutkaan se mukamas odottamamme tyttö. Lasta oikein itsekin säälii kun rakastamme aivan varmasti kaikkia tasapuolisesti vaikka sitten olisi kuinka monta poikaa tai tyttöä tahansa. Eiköhän niitä misuja sitten tosiaan ala tällä poikaporukalla nurkissa jonkun ajan päästä vilistä kyllästymiseen asti...:)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat