Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvää unimusiikkia vauvalle?

Vierailija

Osaisiko joku suositella levyä, joka sopisi vauvalle nukkumaanmenolevyksi?

Kommentit (7)

Vierailija

Joka ilta sama kappale ja melko hiljaisella. Vauva alkaa tottumaan siihen ja siitä tulee ajan mittaan turvallinen olo.

Itse käytin päiväkodissa töissä ollessani klassista musiikkia rauhoittaakseni lapset päiväunille. Jo pelkästään musiikiin rauhallinen rytmi rauhoitti lapset tullessaan nukkariin.

Vierailija

Hyvä kysymys, sillä mäkin voisin haluta hyviä neuvoja sellaseen.. =)

Tuntuu ettei mistään löydy mitään hyväää ja en ala lasta kyllä aivopesemään millään klassisellla musiikilla.. =)

Vierailija

heippa... olin kans viel äsken hukassa ton musiikin kanssa ja no löysin nyt sellaista.. Sellainen rauhottavia luontoääniä musiikkia. mun mielestä se on hyvä ko meinaa itekkin nukahtaa ku kuuntelee sitä.

"ei kannata soittaa vauvalle musiikkia..." lapsi käy erittäin levottomana niin mun mielestä tämä sopii kyllä hyvin soitettavaksi. en tarkoita että sitä soitettaisiin sit 24/7 mutta ainaskin voisi yrittää rauhottaa tällaisella

Ko: Amazon Rain Forest

jos haluaa saaha sellaisen helposti ilman että haluaa ostaa koko CD:tä niin kirjota mulle , anskis88@hotmail.com niin annan sulle sen tiedoston suoraan siitä niin saat ilman erillisiä ostoksia.. =)

Uusimmat

Suosituimmat