Onko ketään Talvikankaalta, Oulusta?

Vierailija

Mitä tykkäätte paikasta? Muutimme tänne viime kesänä keskustasta ja täytyy sanoa, etten tykkää yhtään! Kaikki on tosi kaukana ja täytyy sanoa, ettei omakotiasuminen sovi minulle ollenkaan. Taitaa ero tulla.

Kommentit (4)

Vierailija

Omakotitalo oli miehen suuri unelma, itse olen asunut aina kerrostalossa. En pysty itse ajamaan autoa, matkustan linja-autolla tai mirhrn kyydissä. Poikamme on 13, naapurissa kyllä asuu vuotta nuorempi poika, jonka vanhempien kanssa olimme iloisia että heistä tulisi kaverit. Mutta eipä ole tullutkaan...

Poikakin ikävöi entisiä koulukavereitaan, entisessä koulussa olisi ollut mahdotonta jatkaa pitkän matkan takia, tosin nykyiseenkin kouluun on hänellä matkaa 6km. Tuntuu, ettei mikään täällä onnistu.

Vierailija

Älä vielä luovuta. Itsestäni tuntui juuri samalta.. omakotitalossa/pihahommissa on niin paljon työtä ja rahat on aina lopussa. Ja täältäkin on pitkä matka joka paikkaan..

Mutta odota nyt vielä.. ehkä totut uuteen asuntoalueeseen, on siellä varmasti paljon hyviäkin puolia :)

fanny

Vierailija

minusta alue mitä ihanin paikka pastellinsävyisten, uusien omakotitalojen kera. Heillä onkin kaksi autoa, joten liikkuminen helppoa. Kaikki on mielestäni lähellä, keskustaan autolla 15 min, lähellä kauppa, pizzeria ja iso marketti, tulossa myös kioski ihan lähelle ja luonto lähellä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat