Me Naiset Moni sinkkunainen asuu tietämättään ”miehenkarkottajassa”, väittää sisustusterapeutti – näistä merkeistä sen tunnistaa
Me Naiset Pika-apu lihasjumeihin – yksi venytys herättää lähes kaikki kehon lihakset ja tuntuu selässä taivaalliselta
Me Naiset Annika keksi systeemin, jonka ansiosta nelihenkinen perhe syö aina hyvin – kaupassa käydään vain kerran viikossa eikä hävikkiä tule
Vauva Keikkalavoille palaava Jonna Geagea: ”Muiden silmissä kotirouvuus tuntui pyyhkäisseen pois kaikki työvuodet”
Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Palovamman kipuun apua? kylmä auttaa vaan sen hetken Palovamman kipuun apua? kylmä auttaa vaan sen hetken Vierailija klo 19:27 | 3.1.2009 mitähän vois kokeilla"puuron keittäjä" Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (13) 1/13 | klo 0:17 | 4.1.2009 kuusenpihkavoidetta Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/13 | klo 19:34 | 3.1.2009 ja bepathen on myös hyvää. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 1/13 | klo 11:42 | 4.1.2009 aina vannonut kananmunan nimeen. voitelet sillä ni jo helpottaa...pakko sanoa joulun piparkakkutalon rakennuksen jälkeen, että sehän toimii!!!:D Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/13 | klo 19:35 | 3.1.2009 itellä lähti nahkat kämmenestä kerran ja panacod-kuurilla (nesteenä) olin ja sattu ihan vi***sti aina kun olin hereillä... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/13 | klo 11:45 | 4.1.2009 eli pidä siinä vaikka muovipullossa olevaa jäätä kunnes pahin kipu hellittää; pidä kuitenkin myös pieni eristysvälo, esim. villasukalla, ettei kudokset palellu. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/13 | klo 11:46 | 4.1.2009 jotta palanut alue pysyy kimmoisana. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/13 | klo 19:44 | 3.1.2009 kylmän veden alla väh. 20min ei jäätävä vesi, särkylääkettä, kotona voi laittaa bebathenia + kuivan taitoksen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/13 | klo 20:09 | 3.1.2009 Se saattaa syventää palovammaa, löytyykö burn free geeliä/sidettä?Itse kerran poltin sormeni takassa mökillä ja muuta ei elöytynyt kuin kurkkua, tungin sormeni kurkun sisään ja se ihan oikeasti auttoi, kokeile! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös1 alas0 1/13 | klo 19:27 | 3.1.2009 niin käy apteekista rasvalaastaria. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/13 | klo 19:27 | 3.1.2009 kakkonen Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Keskustelun etusivu | Sana vapaa Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju
1/13 | klo 19:34 | 3.1.2009 ja bepathen on myös hyvää. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/13 | klo 11:42 | 4.1.2009 aina vannonut kananmunan nimeen. voitelet sillä ni jo helpottaa...pakko sanoa joulun piparkakkutalon rakennuksen jälkeen, että sehän toimii!!!:D Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/13 | klo 19:35 | 3.1.2009 itellä lähti nahkat kämmenestä kerran ja panacod-kuurilla (nesteenä) olin ja sattu ihan vi***sti aina kun olin hereillä... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/13 | klo 11:45 | 4.1.2009 eli pidä siinä vaikka muovipullossa olevaa jäätä kunnes pahin kipu hellittää; pidä kuitenkin myös pieni eristysvälo, esim. villasukalla, ettei kudokset palellu. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/13 | klo 11:46 | 4.1.2009 jotta palanut alue pysyy kimmoisana. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/13 | klo 19:44 | 3.1.2009 kylmän veden alla väh. 20min ei jäätävä vesi, särkylääkettä, kotona voi laittaa bebathenia + kuivan taitoksen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/13 | klo 20:09 | 3.1.2009 Se saattaa syventää palovammaa, löytyykö burn free geeliä/sidettä?Itse kerran poltin sormeni takassa mökillä ja muuta ei elöytynyt kuin kurkkua, tungin sormeni kurkun sisään ja se ihan oikeasti auttoi, kokeile! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös1 alas0
1/13 | klo 19:27 | 3.1.2009 niin käy apteekista rasvalaastaria. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
kuusenpihkavoidetta
ja bepathen on myös hyvää.
aina vannonut kananmunan nimeen. voitelet sillä ni jo helpottaa...
pakko sanoa joulun piparkakkutalon rakennuksen jälkeen, että sehän toimii!!!:D
itellä lähti nahkat kämmenestä kerran ja panacod-kuurilla (nesteenä) olin ja sattu ihan vi***sti aina kun olin hereillä...
eli pidä siinä vaikka muovipullossa olevaa jäätä kunnes pahin kipu hellittää; pidä kuitenkin myös pieni eristysvälo, esim. villasukalla, ettei kudokset palellu.
jotta palanut alue pysyy kimmoisana.
kylmän veden alla väh. 20min ei jäätävä vesi, särkylääkettä, kotona voi laittaa bebathenia + kuivan taitoksen.
Se saattaa syventää palovammaa, löytyykö burn free geeliä/sidettä?
Itse kerran poltin sormeni takassa mökillä ja muuta ei elöytynyt kuin kurkkua, tungin sormeni kurkun sisään ja se ihan oikeasti auttoi, kokeile!
niin käy apteekista rasvalaastaria.
kakkonen