Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saisimme rahat ensi vuoden lomamatkaa varten?

Vierailija

Säästämällä saamme vain puolet tarvittavasta. kokonaismäärä olisi n. 8000e. Hirvittävä summa, olemme iso perhe.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mainitsen vaan sen vuoksi, että ison perheen yhden viikon matka Kreikkaan tulee kuitenkin halvemmaksi kuin kahden viikon matka Thaimaaseen. Kreikkaan pääsee alle 3000 euron ei siis tarvita 8000 euroa.

Menen itsekin Kreikkaan ensi kesänä!

Vierailija

Meillä kertynyt jo kahdessa kuukaudessa huomaamatta 200€. Vaikka loppukuusta ei laiteta, koska rahat alkaa olla finaalissa, joten kaikki menee käyttöön..Mutta tuo on ollut meille erittäin hyvä säästökeino! =D

Vierailija

Me olemme ns. hyvätuloisia, muttei meillä silti olisi tuon hintaluokan lomiin varaa ikinä!

Säästökeinoksi suosittelen erillisen matkarahatilin perustamista ja sinne automaattisen tilisiirron tekemistä.

Vierailija

matkaillut enkä tajua miksi Kreikka muka on joku kakkosluokan kohde. Siellä saa aina palvelua englanniksi, ihmiset ja ilmasto mukavat ja luonto kaunis. Rokotuksia ei tarvitse ja lentokin on alle 4 tuntia. Se on minun ykkösvalintani in fact.

Vierailija

No mitä vaihtoehtoja tuossa siis on?

Myytte 4000 euron edestä teiltä tavaraa? Vaatii kyllä aika paljon myymistä.

Tai hommaatte toisen työn?

Tai luovutte autosta.

Tai pistätte rahat osakkeisiin ja silmät kiinni toivotte, että ne tuplautuu ensi talveen mennessä.

Tai ostatte koko summalla miniässäarpoja ja toivotte, että saatte 10t voiton.

Tai heräätte todellisuuteen ja menette reissuun vasta kahden vuoden päästä?

Vierailija

onkohan vika mun silmissä?

halvin all inclusive mitä oon nähnyt on se uus hotelli rodoksella. siitäkin koostu se reilu 4000 mein 4 hengeltä, vaikka siinä oli jo laspialennukset eli kahelta lapselta -50%

pitää ottaa silmä käteen ja tarkistaa toimiiko se

terveisin nrolla 14 kirjottanut

Vierailija

viidelle hengelle tohon hintaan?????????

Kaikki mitä ollaan katottu neljälle hengelle siis noi all inclusive paikat, niin on minimissään reilun 4000. keskihinta 6000 meidän haluamiin paikkoihin eli välimerelle tai kanarialle.

Vierailija

Minä en voi ymmärtää sellaisia jotka elävät yli varojensa.

8000e on ihan hirvittävä summa.Meidän 5 henkinen perhe maksaa vähemmän asuntolainaa vuoden aikana. Ihan järjettömän iso summa!

Vierailija

loman kyselijälle tiedoksi olimme kanarialla maspalomasissa finnmatkojen dunas maspalomas all inc hotellissa (ei tosin ole 5 tähteä) 6hlöä kolmiossa ja matka maksoi alle 4 tonnia

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat