Näyttääkö n. 30v naiset yleensä Jenni Rautiolta?

Vierailija

Vai onko tyylisi jotain ihan muuta?

Minusta se akka on aika paljon ikäistään vanhemman näköinen, ainakin 40, tai 45v.

Hius- ja vaatetyyli.

Olen itse jotakuinkin 20 - 25 -vuotiaalta näyttävä vm -77.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Sellaisen näköinen, että olisi ihana ystävänä. Muuta en ulkonäöstä osaa sanoa. Ihan suloisen näköinen. Onnea vaan Jennille ja Saulille :)

Vierailija

MInä tiedän (=luulen, tai ainakin netissä esitän) olevani todella paljon keskivertoa parempi - tässä tapauksessa ikäistäni nuoremman näköinen. Enkä voi sietää, että minun mielestäni rumempi, epämiellyttävämpi tai muuten vain omasta tyylistäni poikkeava henkilö on päässyt julkisuuteen, joten alanpa kyselemään täällä näinkin aikuismaiseen sävyyn, että oletteko te kaikki muutkin noin rumia, kun minä vain olen (kaikkien mielestä?!?) niin kaunis

Vierailija

kansalliseen julkisuuteen, eli en tiedä millainen kuva teillä hänestä on. Oikeasti hän on nuoren näköinen, ei mikään täti todellakaan.

Vierailija

tai oli ainakin jonkin aika sitten. Nuorisoliikkeet (Glitter, H&M ym.) on ainakin valkosia feikkihelmiä täynnä... Ehkäpä ap onkin itse tippunut vähän kärryltä, kun on jo yli 30 :)

Vierailija

En mä ainakaan Ilta-lehden tai Ilta-sanomien kuvissa mitään helminauhaa nähnyt...? Päinvastoin Ilta-Lehden kuvassa oli pirtsakka tukka punasine raitoineen, eikä ollu mitään tupeerausta.

Vierailija

No ei tullut mieleen, että tietyssä työtehtävässä/asemassa täytyy pukeutua vähän eritavalla kuin av-mammojen tapaamisissa ;-)

Mistä te tiedätte miten se vapaalla pukeutuu?

Vierailija

Mahtaa olla surkea elämä ja itsetunto teillä kun ihan akatella pitää. Se vilaus mitä olen nähnyt lehdestä niin viehättävän oloinen, tavallinen noin kolmekymppinen nainen, voi olla hyvinkin onnellinen- saa hyvässä lykyssä mukavan ja onnellisen elämän kypsän miehen rinnalla- ja on ilmeisesti itsekin niin fiksu ettei tarvii ripustautua enempää kuin mitä rakkaudesta haluaa. Ei ole pelkoa av-mamma-tasolle vajoamisesta. Mutta ehkäpä oottekin kateellisia siitä että toiset tekee, menee, elää, uskaltaa. Minä olen onnellinen heidän puolestaan, ansaitsevat onnensa.

Leikkikääpäs hetki sillä mielikuvalla että oma erinomainen itsenne viilettäisi nyt vastaavassa tilanteessa- vois loppua monet rahkeet heti kättelyssä.

Vierailija

Näyttääkö kaikki kaksikymppiset joltain samanikäiseltä julkimolta? No EI. Luultavasti kolmekymppiset naiset, joiden tarvitsee näyttää työssään jotenkin erityisen ammattimaisilta ja varteenotettavilta, pukeutuu helposti tätityyliin. Ihan niinkuin nuoret miehet saattaa kasvattaa parran ollakseen asiallisemman näköisiä vanhempien miesten keskellä.

Tästä Niinistön nuorikosta en ole nähnyt kuin sen lööppikuvan, joten vaikea sanoa, miltä se näyttää irl. Eikä hirveästi kyllä kiinnostakaan.

Vierailija

kun tuossa uutisia isännän kanssa katsoimme! Sanoin että jos toi on 31 niin enkös minä olekin nuoren näköinen...? Ja sain vastauksen että olen tosiaan aivan teinin näköinen verrattuna tuohon saulin siippaan joka sitä paitsi on vielä vuoden minua nuorempikin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat