Sauli on kymmenen vuotta vanhempi kuin mun isä, morsian samanikäinen kun mä!

Vierailija

.

Kommentit (11)

Vierailija

jos Salesta ei tule pressaa, loppuu avio-onnikin aika lyhyeen. Ja miksi ihmeessä puolivilli vaari-ikäinen mies haluisi aloittaa alusta ja kasvattaa vielä omia pieniä lapsia?

Vierailija

Säveltäjä Einojuhani Rautavaara meni 1984 56-vuotiaana naimisiin itseään 29 vuotta nuoremman Sinin kanssa (Sini oli siis 27-vuotias). Pariskunta on ollut nyt naimisissa 24 vuotta, Einojuhani täytti lokakuussa 80 vuotta ja onnea näyttää riittävän.

Vierailija

Pitäiskö niiden nyt sitten erota sen takia, että Sauli voi 25 vuoden päästä kuolla? Voihan se morsiankin jäädä auton alle vaikka huomenna.

Vierailija

Elämääni rajoittaa vaikea sairaus, vaikka olen kolmikymppinen. Joten on täysin mahdollista että kuusikymppinen ukko olisi paremmassa toimintakunnossa kun minä. Ja eläisikin vielä minua pitempään.

Halusin vain sanoa tän, koska mehän ei tiedetä tämän Jennin terveydentilasta tai muista ominaisuuksista mitään.

Vierailija

siinä vaiheessa, kun morsian on 55-vuotias (työvuosiakin vielä jäljellä ainakin kymmenen), aviopuoliso onkin 84-vuotias haudan partaalla oleva vanhus. Saattaa ikäero siinä vaiheessa tuntua.

Ei sillä muuten olekaan väliä, hyvä vain, jos ovat onnellisia.

Vierailija

mutta eiköhän Jenni halua lainkaan lapsia? Ja ajatelkaas, kun itse on vielä vireä viisikymppinen ja mies kahdeksankymppinen vanhus. En kyllä toivois ainakaan, että oma tyttäreni alkaisi vaikka 18-vuotiaana seurustella melkein 50-vuotiaan ukon kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat