Voiko pettämisen jälkeen parisuhteesta tulla vielä onnellinen?

Vierailija

Kertokaa mulle,tärkeä asia minulle!

Kommentit (8)

Vierailija

Mies petti kymmenisen vuotta sitten. Suhde kesti muutaman kuukauden, ja mulle se selvisi, kun luin miehen tekstarit. Mulla meni pari vuotta ennen kuin pystyin asian unohtamaan niin ettei se ollut enää joka päivä mielessä. Saatiin yksi lapsikin vielä neljän muun lisäksi tuon jälkeen. Kyllä pettäminen oli kova paikka miehellekin ja etenkin miehelle. Nykyään, jos hän on ottanut enemmän kuin muutaman oluen, niin itkee, miten pahasti tuli silloin tehtyä.

Sillä tavalla meillä jäi juttu selvittämättä, että mä en edelleenkään tiedä syytä pettämiseen. Meillä oli asiat hyvin, yhteiseloa 20 vuotta takana. Vaikka oli neljä pientä lasta, niin huomioitiin toisemmekin ja meillä oli rakkautta ja välittämistä. Ehkä tilaisuus teki varkaan ja juttu riistäytyi käsistä. En mä sitä enää setvi. Mennyt on mennyttä. Mutta jos toisen kerran noin käy, niin sitten ei jatketa yhdessä.

Vierailija

Uskon tietäväni syyt pettämiseen. Pitkä liitto,pienet lapset,läheisyyden puute ja olen torjunut mieheni liian monta kertaa, kun hän halusi läheisyyttä. Pahasta olostaan yritti kertoa monta kertaa, mutta en uskonut,että se on niin vakavaa. Lähti kai etsimään sitä rakkautta muualta,kun ei sitä kotoa saanut.

Vierailija

jäi kiinni, vannoi, ettei enää ikinä tee mitään niin hölmöä, jos vaan annan hänelle vielä mahdollisuuden... Annoin... 3kk myöhemmin jäi kiinni uudelleen... Nyt yksinhuoltajana siis.

Mä uskon silti, että pettämisestä voi selvitä... Varsinkin, jos yhteisiä vuosia on monta. Työtä se vaatii ja ehdottomasti molempien on oltava valmiita työstämään sitä asiaa ja tekemään töitä, jotta voi onnistua... Silti, vaikka omalla kohdalla kävi näin, uskon yhä, että rakkaus riitää, jos sitä vaan on tarpeeksi... ja pettämistilanteessa sitä pitää olla ihan helvetisti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat