Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko paketissa alta ruskistunutta jauhelihaa käyttää vielä. Ei varaa heittää turhaan poiskaan,.

Vierailija

mutta arveluttaa.

On Atrian ja viimeinen käyttöpäivä huomenna. Kaksi pakettia ja molemmat alta ruskeita. Kummallista.

Onko käyttökelpoista.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Aikaa ennen jääkaappeja lihat oli jossain maakellarissa suolattuna, harmaana, haisevana.. ja silti niitä syötiin. Olen laittanut useita päiviä vanhoja lihoja ja kukaan ei ole kuollut tai sairastunut. Pannulla kun kääntää, mitään makua ei ole ja bakut kuolee! Olette täysin vieraantuneet elämästä, mammat!

Vierailija

jos ovat jyllänneet, ovat tehneet bakteerimyrkkyjä ja ne ovat siis myrkyllisiä elimistölle. Myrkkyähän ei paistaminen tapa tai poista. Se pysyy.

Vierailija

Lainaus:

EI kai vaan sitä, että bakteerit siellä vellovat ja ovat tuottaneet bakteerimyrkkyjä, jotka ei tietenkään häviä kuumennuksessa.

ap

Vierailija

olen itsekin joskus pohtinut samaa ongelmaa... on nimittäin muutaman kerran käynyt samoin! joskus olen heittänyt pois, mutta joskus olen käyttänyt, vaikka tuoksukin on ollut omituinen.. eikä ole mitään tauteja -edes ripulia tms- tullut.. tuosta pitäisi melkein soittaa valmistajalle ja kysäistä...

Vierailija

yksi kumminkin kirjoitti, että ruskeaa ei saisi olla. Semmoistahan se juuri sieltä alta on.

Onkos se siis kumminkin lihan nestettä ja verta.

ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat