Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me & I -vaatteet näyttää ihan pyjamilta ja yöpuvuilta :(

Vierailija

Menin kutsuille ennen joulua ja mielestäni rekki oli ihan täynnä pyjamia ja yöpaitoja. Kukaan muu ei näyttänyt ajattelevan niin, enkä kehdannut lähteä mitään tilaamatta joten tilasin joululahjaksi sukulaispojalle sähkökitarapaidan. Kun paketteja avattiin pojan vanhemmatkin sanoivat että katso kuinka kivan pyjaman sait ennen kuin avasivat paketin. Korjasivat kyllä että niin siis paidan....

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Lisäksi aivan ylihintaisia, niin kuin tällaisilla kutsuilla yleensä. Kuka viitsii maksaa kasvavan lapsen farkuista lähemmäksi 50 euroa?? Huh. En maksaisi helposti edes omistani, vaikken enää kasvakaan pituutta.

Vierailija

Se missä oli omenoita, pilviä, monstereita, vanhoja autoja ja dinoja. Vähän rauhallisempia kuoseja ja maanläheisempiä värejä. Sen jälkeen en ole Me&i:ltä löytänyt mitään, mihin haluaisin lapseni pukea.

Vierailija

Eikö sinusta ole kallista, jos lapsen farkut maksaa 45 euroa? Samanlaiset ja ihan varmaan tasan saman laatuiset saat esim. Lindexiltä tai H&M:stä 20:llä. Samoin paidat. Pitkähihainen t-paita maksaa vähintään 20eur. Lähes samalla kuosilla saat vastaavan paidan Lindexiltä ja maksat siitä 9.90. Vaikka lasten vaatteita pestään monta kertaa, on käyttöaika kuitenkin niin lyhyt, että halvemmankin kaupan vaatteet kyllä kestävät sen ajan ja vielä ihan hyvänä. Kyllä meillä on esim. L&B:n vaatteet haalistuneet pesussa ihan yhtä lailla kun joku Kappahlista ostettu, sen kerran kun olen noita kalliita vaatteita sortunut ostamaan.

Lainaus:

meillä lapset rakastuivat karkkipaitoihin :)

kaikki muutkin kelpasivat onneksi,

Vierailija

En ole kutsuilla ollut mutta mitä kuvia olen nähnyt niin yhdestäkään vaatteesta en ole tykännyt. Mutta toisaalta en muutenkaan ole mikään retrojen ystävä. Hinta sinänsä minusta on ihan ok jos ovat hyvälaatuisia, en vaan pidä niiden ulkonäöstä.

Vierailija

se hinta niinkään, mutta mun mielestä jos on liikaa värejä ja kuvioita niin ei ole hyvä. Kankaana se voi olla kaunis, mutta vaatteen käyttäjä näyttää itse helposti värittömältä ja vaate vie huomion. Vaatteen pitäisi korostaa kantajansa kauneutta eikä kantajan toimia vaatteen esittelyripustimena, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Esim. seuraavassa kuvssa ihmiset näyttävät mitäänsanomattomilta koska vaatteet vievät koko huomion.

http://www.meandi.se/fi/tuotteet/08212005.aspx

Onko tämäkään hame oikeasti kaunis?

http://www.meandi.se/fi/tuotteet/08212005.aspx

No, makuasioita

Vierailija

Mutta kalliita minun kukkarolleni ainakin. Jos ostan jotain kallista, niin se on merkkitoppis tai saappaat, tai joku paksu huppari esim. Tuollaisia paitoja osaan itsekin ommella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat