Erikoista, että Saulin ja Jennin ikäero on saanut täällä niin paljon paheksuntaa

Vierailija

Ehkä ei kaikkien palstalaisten keskuudessa, mutta monien.

Mielestäni Saulia paheksuvat naiset ovat tyytymättömiä elämäänsä, kateellisia tai elävät itse huonossa suhteessa. Ihmettelen näitä ketjuja "Miten kommentoisit jos Sirkka-Liisa Anttila jne... HALOO, mikä ongelma tuossa nyt on?

Niinistö teki varmasti hyvän valinnan. Ikäeron ei tarvitse merkitä mitään. Aito rakkaus ei tunne ikää.

t. NAINEN 32v ja voisin hyvin ottaa 6-kymmpisen miehen.

Kommentit (10)

Vierailija

Mun mielestä enemmistö kommenteista joita on tullut, on ollut positiivisia.

Mutta se että olen onnellinen heidän puolesta, ei estä näkemästä tämän yhteiskunnan sukupuolisidonnaista suhtautumista moniin asioihin. Niitä vain pidetään itsestään selvinä, kun aina ennenkin on ollut niin.

Jotkut keskustelijat vaan saavat hepulin, kun mitä tahansa olemassa olevia 'totuuksia' kyseenalaistetaan. Eikä se minusta ole katkeraa vaan kriittista.

Vierailija

miksei nainenkin voi ottaa nuoren miehen... Mutta ennen kuin aloittaa ihmettelyn keskustelupalstoilla, on hyvä pohtia onko toisen rakkaus itseltä pois?

Ne harvat tapaukset, joissa vanhempi nainen on ottanut nuoren miehen, eivät edes ole saaneet ihmetystä aikaan tietääkseni. Esim. Samulin.

Vierailija

Ja en paheksu Niinistön avioliittoa, mutta halusin vain herätellä huomaamaan, mitä jos joku nainen tekisi vastaavaa. Ja olen samaa mieltä, ettei rakkaus katso ikää. Mutta kyllähän tällainen ratkaisu aina jotain kertoo ihmisistä. Se Anttila ketjun aloittaja. Edelleen onnea vaan kaikille avioliitoille, minkä ikäisiä puolisot ovatkin.

Vierailija

Enemmän ihmettelen ja paheksun Saulia ja Jenniä, kuin jotain 18v poikaa joka seurustelee 14 v kanssa ja jota syytetään lapseen sekaantumisesta : /

Ei se rakkaus tosiaan ikää katso, mutta juuri noiden nuorten/lasten tarkkojen ikärajojen takia, en voi katsoa kuin kieroon Saulia ja Jenniä, vaikka aikuisia ovatkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat