Onko kenellekään muulle iskenyt siivousvimma joulun JÄLKEEN?

Vierailija

Minä olen tässä parina viime päivänä käynyt oikein urakalla kaappien kimppuun ja pelastusarmeijalle on kertynyt jo monta jätesäkillistä vaatteita ja muuta tarpeetonta tavaraa. Kaatopaikallekin taitaa kertyä kunnon kuorma muille kelpaamatonta roinaa. Alkaa koti näyttää paljon väljemmältä, kun nyt tasoilla yms. pyörivät tavarat mahtuvat kaappeihin...

Kommentit (13)

Vierailija

Samoin olen jo osan lelulaatikoista käynyt läpi: rikkinäiset roskiin, vauvalelut laatikkoon ja kellariin, jne. Vielä kun jaksais noi vaatekaapit koluta ja keittiön kaapitkin pitäis katsastaa...:)

Vierailija

On ihanaa aloittaa uusi vuosi "puhtaalta pöydältä". Pois vanha ja ylimääräinen, jota nurkkiin ja kaappeihin kerääntyy. Tuntuu, että koko sielu puhdistautuu samalla. Mahtava tunne...Intoa on enemmän joulun jälkeen.

Vierailija

Ihan pakko oli hyödyntää pakkaset ja eilen "ulkoilutinkin" lähes kaiken, mikä irti lähti. Kaappien siivouksenkin jo aloitin ja tarkoitus on ottaa kirppispaikka pariksi viikoksi.

Myös minun mielestäni päänkin jotenkin puhdistaa ja järjestelee samalla, kun ympärillä on siistiä :)

Vierailija

Hyllyt ja kaapit kävin läpi joulun alla ja hyväntekeväisyyteen lähti säkeittäin tavaraa, joten se homma on hoidossa, mutta eilen vietin koko päivän vähän tavallista tarkemmaksi päätyneen viikkosiivouksen parissa. Yleensä selviän reilusta 100 neliöstämme 4-5 tunnissa mutta nyt taisi mennä liki seitsemän. Ihanaa kun on puhdasta..

Vierailija

Juuri vietiin kolme säkillistä ihan kelpo kamaa pelastusarmeijalle ja vielä on monta kaappia kokonaan läpikäymättä. Jouluaattona ahdisti ihan tosissaan, että mihin ne kaikki uudet kamat tungetaan, joten sieltä kai tämä kumpuaa... Toivottavasti tavarat löytävät tarvitsijan.

Vierailija

odotan innolla, että saan joulukoristeet pois (jotka ensin innolla laitoin) ja kuusen ulos. kuinka avaraa meillä sen jälkeen onkaan! mies haluaa pitää kuusta vielä pari päivää.

Vierailija

tai no, pari päivää hinkannu kaikkia kaakelien yms saumoja ihan vimmalla, mm lieden tauksen pesin tänään (mun inhokkihomma kaikessa siivoomisessa). Poisheitettävää ei ole juurikaan kertynyt, johtunee kai siitä että olen vasta käynyt läpi sellaisia paikkoja joihin niitä ei kerry, kuten kylpyhuone ja keittiö... Ihanaa kun kaikki siistiytyy, kuusi on jo viety kun se varisti niin paljon, muut joulukamat sitten loppiaisena..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat