Onko kukaan pitiny YLLÄTYSHÄITÄ ?

Vierailija

Suunnitelmissa olis kesällä pitää sellaset, grillijuhlien merkeissä. Onko kukaan pitäny moisia juhlia yllätyksenä vierailleen? Jos on niin kertokaas omat vinkkinne ja muutkin saavat kommentoida ideaamme!?

Kommentit (13)

Vierailija

jotka pidettiin sulhasen epävirallisten synttärikahvien varjolla. Sulhasen isä ei ollut paikalla, koska ei halunnut keskeyttää golfkierrosta vaivaisten kakkukahvien takia. Koko porukka otti sen kyllä ihan huumorilla, eli onneksi ei suurta vahinkoa tapahtunut.

Itse olen ollut vieraana yllätyshäissä ja tosi kivaa oli.

Lainaus:

jos haluaisin jonkun tärkeän ihmisen varmasti paikalle, esim. molempien vanhemmat, niin mitäs jos jäävätkin pois jonkun pikkusyyn takia.

Vierailija

En ymmärrä suuria hunuthäitä lahjapöytineen, kun hääparilla kymmenen yhteistä avovuotta ja kaksi lasta.

Grillijuhlat on hyvä ajatus!

Vierailija

Minua ainakin harmittaisi jos minulle kävisi vanhempana noin. Eri asia silloin jos naimisiinmenijät eivät halua minua paikalle, mutta että ikäänkuin vahingossa jäisin näkemättä vihkimisen.

Vierailija

jos haluaisin jonkun tärkeän ihmisen varmasti paikalle, esim. molempien vanhemmat, niin mitäs jos jäävätkin pois jonkun pikkusyyn takia.

Silloin jos sinulle on ihan sama ketä on paikalla, niin ylläri hyvä idea!

Mutta jos kutsut tyyliin sukulaiset ja kaverit ja yleensä ette kutsu tällaista kokoonpanoa, niin joku varmasti arvaa suunnitelmanne.

Ja älkää tehkö sitä mokaa, että kerrotte osalle ja osalle ette! Näistä on NIIIIN monta noloa tilannetta kerrottavana!

Vierailija

Oli ihan hauskaa, ne oli naamiaiset ja asu pakko oli. morsian oli pukeutunut linnan neidoksi, oli sellainen tötterö hattukin päässä minkä huipulta tuli huntua esille. oli hieno.. avasi vain tötterön ja hunut oli päässä.. Eikä kukaan ajatellut edes papinpuvussa olevaa oikeaksi papiksi. Mutta niin tuo vaan oli.. Oli kivat häät.

Vierailija

eikä muitakaan hörhötyksiä. Meillä oli ennen häitä 3,5v yhteistä taivalta takana, ja pidettiin rennot häät, joissa oli hyvä (ja kallis :( ) bändi, hyvää ruokaa, ja porukalla kerrankin mahdollisuus pukeutua hienosti. Vieraslistalta löytyi perheiden lisäksi ainoastaan kavereita, koska haluttiin sinne ihmisiä, joilla on meille oikeesti merkitystä. Parhaat häät ehdottomasti, joissa olen ollut. Ei tarvinnut edes stressata, onko kukat kunnossa taikka huntu hyvin, kun ei mulla ollut kumpiakaan :D

Vierailija

juurikin grillijuhlissa, jotka olivatkin sitten häät. Menin hieman pitkin hampain, koska en tuntenut muita kuin morsiamen, mutta olivat parhaat bileet joissa olen ikinä ollut!! Omenapuissa (joulu)valot - jotka tietty näkyivät vasta illan pimetessä - rento tunnelma, hyvät tarjoilut, nurmikolla vilttejä jne. Vieläkin muistelen lämmöllä.

Vierailija

joutua "vahingossa" yllätyshäihin, mutta se nyt vaan on mun mielipide. Jokainen tekee kuten tykkää. Me haluttiin lapsen ristiäiset pitää lapsen juhlina ja mentiin sitten myöhemmin naimisiin ja juhlittiin omia juhliamme.

Vierailija

Yhteistä taivalta takana kohta 13 vuotta ja kolme muksua. Itselläni on kyllä ollut haaveissa isot kirkkohäät mutta sulhanen ei ole niille lämmennyt. Nyt mietinkin että jos kutsuisi lähimpiä ihmisiä kesäpäivän viettoon mökille ja yllättäisiä porukan oikein kunnolla ja menisikin naimisiin. Meitä ei ainakaan haittaisia jos joku kutsutuista ei tulisikaan paikalla vaikka se sitten olisikin jomman kumman vanhemmista joku. Toisaalta omat vanhempani ovat antaneet häärahaa mutta saishan sen häärahat kai sit jälkikäteenkin niin ei tarvis salaisuutta paljastaa etukäteen. Sitten vois laittaa viestin niille jotka eivät saapuneet paikalle että mistä jäivät paitsi...!!

Vierailija

mennä naimisiin ristiäisten yhteydessä yllätyksenä. Eihän tuossa mitään, minusta hienoa että ihmiset menevät naimisiin. Ainoa mikä "huvittaa" on se, että monet luulevat olevansa erikoisia päätyessään tällaiseen ratkaisuun. Ja minä epäilen tätä kuviota nykyään aina kun avopari järjestää lapselleen ristiäisiä.

Vierailija

Meille on ehdotettu menoa naimisiin lasten ristiäisten yhteydessä mutta emme ole koskaan sille ajatukselle lämmenneet. Minusta ne kaksi juhlaa eivät mitenkään sovi yhteen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat