Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näinkö oikein vai olenko tulossa hulluksi?!? Auttakaa!!!

Vierailija

Oltiin matkalla Lappiin pari viikkoa sitten ja jossain Tervolan (?) jälkeen oli silta ja kai joki alla.. Oli jo myöhäinen yö ja melko usvainen ilma, kun näin sillalla vaalean naisen päällään jokin vaalea pyjama tms. Näytti siltä, kuin se olisi tullut suoraan auton alle, jolloin jarrutin mutta auto ei pysähtynyt liukkaan tien takia.

Siitä lähtien tämä on vaivannut mieltäni. Onko kellään tietoa mistä voisi olla kyse? En voi kertoa tästä kenellekään, koska tiedän että se kuulostaa uskomattomalta mutta olen todella varma siitä mitä näin.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Lainaus:

vanha tarina, en muista mitä siinä oli tapahtunut, oisko ollut hukkuminen tai jotain... moni on sanonut nähneensä saman vuosien varrella...

t. ap

Vierailija

vanha tarina, en muista mitä siinä oli tapahtunut, oisko ollut hukkuminen tai jotain... moni on sanonut nähneensä saman vuosien varrella...

Vierailija

tai ainakin näin olen koko lapsuuteni tarinaa asiasta kuullut, omakohtaisesti en oel nähnyt mutta joka kerran siitä ajaessa asia tulee mieleeni. Ja provon huutajille tiedoksi siellä on pieni silta mikä ylittää pienen joen.

Vierailija

ajan usein siitä roihin tai kemiin ja tiedän todeksi jutut.,se voi tulla myös joskus auton kyytiin kun katsot tausta peilistä takapenkille..ne ajavat sen jälkeen mielummin itäpuolen tietä....jotka ovat sen nähneet....ihmiset jotka ovat ns.herkempiä vastaan ottamaan kyseisiä asioita voivat nähdä tytön...

Vierailija

en itse ole kuullut tästä kyseisestä tapauksesta mitään, mutta..

äitini kertoi kun oli nuorena palaamassa kyliltä yöllä kotiin, kävellen ja kuulleensa askelia takaansa. Askelet olivat koko ajan voimistuneet ja lähestyneet ja lopulta menneet ohi. Ketään ei ollut kuitenkaan näkynyt, eikä liikkeellä ollut silloin muita (pieni maalaiskylä kyseessä). ÄIti on ihan järjissään oleva 50v. nainen ja on kertonut tämän jutun ekan kerran jo kymmenkunta vuotta sitten.

Eli kyllä mä ainakin uskon näihin henkimaailman juttuihin. Tuskin olet ainakaan hulluksi tulossa. :)

Vierailija

Joskus olen kuullut tällaisia tarinoita, liittyen tiettyihin paikkoihin / paikkakuntiin, esim. liftareista, jotka katoavat kyydistä yms.

Muistatteko jotain näitä tarinoita? Olis kiva lukea niitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat