Miten vietät illan kun lapset on menny nukkuun?

Vierailija

Mä teen kaiken ns.pakollisen ennen kun lapset painuu pehkuihin. Ja sit kun vauvakin on unten mailla saan istahtaa tähän tietsikan ääreen tai tohon sohvalle. Tylsää mutta kuitenkin niin ihanaa. Kovasti ootan uusia jaksoja Paosta ja Lostkin käy. Mitä enemmän toimintaa sitä takuuvarmempi pään nollaus. Yhtikäs mitään kotitöitä en suostu illalla enää tekeen. Jos vauva vain "antaa" illat on mun paljonpuhuttua omaa aikaani.

Kommentit (13)

Vierailija

Tosi harvoin teen enää mitään kotihommia sen jälkeen ku kaikki nukkuu, korkeintaan käyn lataa pyykikoneen, että pyörii aamuksi tai laitan koneesta pyykit kuivumaan tai kolmas mahdollinen on astianpesukone yöks jyllää. Muita en tee. =)

Samalla ku katon telkkaria niin yritän jaksaa venytellä puol tuntia - 45min. Ja/tai ajan kuntopyörällä 15min.

Vierailija

ripustan ja laskostan pyykkiä, katson telkkaria, virkkaan, notkun tietokoneella, käyn suihkussa, pelaan jotain seurapeliä miehen kanssa tai sekstaillaan.

Vierailija

Jos jotain kotitöitä on jäänyt tekemättä niin teen ne. Olen ehkä jonkin aikaa tietokoneella, saatan katsoa telkkaria jos sieltä tulee jotain mielenkiintoista. Tuohan on myöskin mitä parhain tilaisuus harrastaa seksiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat