Voiko opettajalle lähettää sähköpostia? Missä välissä

Vierailija

Sähköposti voi olla kyllä huono juttu selvittää tuommoista asiaa, kun se kunnollinen vuorovaikutus puuttuu siitä. Itse laittaisin vaikka sähköpostia ja pyytäisin soittamaan sinulle joskus opettajalle sopivaan aikaan virka-ajan ulkopuolella vaikka.

Kommentit (5)

Vierailija

hän ehtii lukemaan ne, onko opettajainhuoneessa joku tietokone josta välkällä lukevat? Ajattelin kysellä sähköpostilla lapsen arvosanoista kun en työni takia voi soittaa virka-aikana ja opettajat ei tykkää jos soittaa illalla..

Vierailija

Nyt on vanhimmalla lapsella sellainen ope, joka sanoi suoraan, että sähköpostia hänelle ei kannata laittaa, eikä kyllä tekstiviestejäkään. Hän ei kumpaakaan kovin säännöllisesti lue.

Edellinen opettaja toivoi sähköpostia käytettävän. Varotti vaan, että ei varmasti vastaa pikaisesti, mutta lukee säännöllisesti ja vastaa kun ehtii.

Itse en työpaikalla ehdi ollenkaan koneelle. Olen erityisluokan ope. Opettajanhuoneessa on kyllä useampikin kone.

Minä luen illalla kotona sähköpostit. Ja mielelläni vastailenkin sähköposteihin, koska voin valita sen ajan kun ehdin. Soitot on pikkulapsia omistavalle opelle vähemmän toivottuja ilta-aikaan.

Mun oppilaiden vanhemmista vaan ei kovinkaan moni halua käyttää sähköpostia.

Vierailija

jokainen ope joutuu nykyaikana lukemaan spostinsa päivittäin, joten joku joka ei lue, ei myöskään pysy päivän asioissa kunnassaan kiinni. Laita ihan rauhassa spostia. Ope lukee ne luokassa, jos on kone tai välkillä opehuoneessa, illalla vielä kotona.

Yläasteen ope

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat