Sudet saatava kuriin!!

Vierailija

Iltalehdessä jo luki, kuinka susi on jo uhkaillut metsähommissa ollutta miestä!

Luojan kiitos se oli ammuttu, mutta kuinka paljon niitä on vapaana...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901038859031_uu.shtml

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Todella! Lapset on lähteneet pedon suuhun, vaikka ovat olleet ihan pihassa ja jopa ihmiset yrittäneet apuun.. Kauheaa! Miten siitä voisi ikinä selvitä järjissään, jos näkisi vastaavaa...

Olen nähnyt kuvia susien raatelemista koirista, kun niitäkään ei ole alettu syödä mistään kurkusta tappamalla., vaan suoraan maha revitty auki ja ties kuinka kauan on kituneet ennen kuolemaansa. Sellaista en halua edes ajatella lapselle tapahtuvan tai ihmiselle yleensäkkään!! Vaikka on se kamalaa mille tahansa eläimellekin.

Lainaus:

Kauheita juttuja noi 1800 luvun sanomalehtileikeet.

Vierailija

ja kaikki rattijuopot, densat jotka tulee istumaan bussissa viereen, piripäät, naapurit jotka remontoi iltakymmeneltä ja kaikki ylipäänsä tyhmät ihmiset jotka kehtaavat häiritä elämääni mitä moninaisimmilla keinoilla.

Eläimet tosiaan myös kaikki kuriin, onhan susikin tosi ilkeä ja kamala. Ihminen on luomakunnan kruunu!!!

Vierailija

tyynesti vaan niellään kaikki ylhäältä annettu?

Tylysti pitäis nyt nousta kansalaiskapinaan ja vähentää omin käsin se susikanta jos ei viranomaiset siihen pysty/halua!!!!!

Niin ne muuallamaailmassa tekee, mutta ei suomalaiset ei.......

Vierailija

kaupunkilaisethan ei voi tätä ongelmaa ymmärtää kun kaikki pyörii oman navan ympärillä.

Sitten kyllä jos susi tappaa lapsen niin tullaan voivottelemaan, säälimään ja vaatimaan susikannan pienentämistä..

Se on ylipäänsä typerää että nämä ihme direktiivit ja lait laaditaan siellä missä tämä asia ei ketään kosketa.

No onneks maaseudun isännillä on aseita, joilla sudet saadaan ammuttua,jos tarve vaatii (ja siitähän ei kenellekkään hiiskuta).

Olen puhunut.

Vierailija

Ja ihan turha tulla sanomaan, ettei niistä ole ihmisille vaaraa rtai vieä pahempaa, ettei niistä ole ollutkaan..

Vanha fraasi on jo se, että enemmän ihmisiä kuolee auto onnettomuuksissa ym..

Itse ennen kuolisin auto onnettomuudessa, kuin kituisin suden raatelemana saati että lapseni joutuisi sellaisen kohtalon eteen,

Vanhoja lehtileikkeitä sadan vuoden takaa, jolloin susikanta oli vielä iso suomessakin.,

http://www.voittajakennel.com/web/SIVU68.htm

Vierailija

Lainaus:

tyynesti vaan niellään kaikki ylhäältä annettu?

Tylysti pitäis nyt nousta kansalaiskapinaan ja vähentää omin käsin se susikanta jos ei viranomaiset siihen pysty/halua!!!!!

Niin ne muuallamaailmassa tekee, mutta ei suomalaiset ei.......

Minä ainakin olen mukana! Jos en voi lähteä metsään ampumaan, voin ainakin rahallisesti tukea.

Vierailija

Jaa meidänlaisilta pyssyt pois? No helvetto kun ei oo minkäänlaista pyssyä ei ees vesipyssyä. Eiku onhan meillä naulapyssy.

Mites tää keskustelu koiriin käänty? en mä ainakaan oo mistään koirista puhunu. Lasten vuoksi pelottaa. ja mielummin mä vielä noi hukkaset naapurikseni valitten ku helsinkiläisiä. Siel asuin kakruna kun olin isällä ensin siinä Lintsin lähellä ja myöhemin isä rakensi Vantaalle talon.

Aikuisena vähän aikaa lönkankadulla ku olin siel töissä. Ei sinne päin suomee enää kiitti.

vai pitäsi kaukaasianpaimenkoira hommata? niitä pitäs olla enemmän kuin yksi kun pienestä susilaumasta on kyse. kaukkarin ottasin jos asusin jossain ihan korvessa, ois jotain laiduntavaa elikkoo eikä olis vaaraa että lapille tulee kavereita yllättäen pihaan.

Pitäs koko tontti aidata ihan hullun varmalla korkeella aidalla ettei koskaan pääsis vahinkoo sattuun kaukkarin kanssa.

Vierailija

Kiertelevät koneita metsässä, turvesuollakin on.

Huono niitä on laittaa kuriin, kun oon kuullut että tuovat vain lisää niitä että susikanta saadaan elvytettyä. Jossakin vaiheessa se oli 200 sutta, haluavat 2000. Ja jo nyt haittaa noista.

Vierailija

Kaverini talon liepeiltä kuulee välillä susien ulvontaa. Naapurin isäntä kyllä lupas ampua sudet tavatessaan, omistaa kuulemma äänenvaimentimen.

Vierailija

oi sinä yksinkertainen landepaukku.

Lainaus:

kaupunkilaisethan ei voi tätä ongelmaa ymmärtää kun kaikki pyörii oman navan ympärillä.

Sitten kyllä jos susi tappaa lapsen niin tullaan voivottelemaan, säälimään ja vaatimaan susikannan pienentämistä..

Se on ylipäänsä typerää että nämä ihme direktiivit ja lait laaditaan siellä missä tämä asia ei ketään kosketa.

No onneks maaseudun isännillä on aseita, joilla sudet saadaan ammuttua,jos tarve vaatii (ja siitähän ei kenellekkään hiiskuta).

Olen puhunut.

...ja tyhmiä...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat