Vierailija

minä haluan Italiaan ja mies Tunisiaan.. inhoan niitä rantakohteita

ja mies ei ole taas kiinnostunut juurikaan taiteesta taikka arkkitehtuurista.

Kommentit (18)

Mikähän on mielestäsi sitä "nähtävää"??

Tunisiassa on vaikka mitä nähtävää!

Mene vaikka Sahara-retkelle, niin saat ikimuistoisen elämyksen ja paljon nähtävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vanhoja kaupunkeja, mielenkiintoista arkkitehtuuria (eurooppalaisvaikutus, sekoittuneena arabialaiskulttuuriin), Karthagosta alkaen. Ja Sahara etelässä.

Toki Välimeren etelärannalla matkailijoita yritetään rahastaa koko ajan. Mutta sama se on Italiassa, muoto vaan on hienostuneempi.

Aina ollaan keskusteltu ennen lopullista päätöstä ja saatu molemmille sopiva matka aikaiseksi.

Miksi te riitelette? Tuleeko teille riitaa vain kun mies ei tee niin kuin sinä sanot ja halua samoja asioita kuin sinä juuri samaan aikaan? Etkö sinä pysty joustamaan? Onko loma miehesi kanssa onnistunut vain jos hän tottelee sinua.

Kokeile joustaa tässä asiassa. Ei se loma kummoinen ole siellä Italiassakaan. Turha sitä on romantisoida. Ja taiteet pysyy paikallaan. Miehesi hankkima kielitaito taas on ihan hyvä peruste tehdä matka nyt Tunisiaan.

mutta en kesällä! ei me mitään keltanokkia olla!

Siellä on liian kuumaa ja pölyistä ja huijareita on muualla yhtä paljon. Ei turistin tarvitse kävellä huntu naamalla :D

ap.

Jos haluamme täysin eri paikkoihin, jotka eivät kiinnosta toista lainkaan, niin menemme eri paikkoihin. SYYT: En halua raahata lomalla perässäni ihmistä, jota ei kiinnosta tehdä sitä, mitä sinne on tultu tekemään. Enkä halua lähteä riippakiveksi kävelemään alppikylän katuja, kun mies kiipeää vuorokausitolkulla vuoria teltan kanssa. Vuorelle mukaan mun kunto ja taidot eivät riitä, halua saattaisi ollakin.

Minä voin ihan hyvin lähteä omalle lomalle jonkun muun kanssa, samoin mies. Lomaa kun on vuodessa vain se rajattu määrä eikä rahaakaan rajattomasti. En halua käyttää lomaani enkä rahojani johonkin sellaiseen, joka mua ei kiinnosta lainkaan.

Eikä näin siis tehdä aina. Kyllä me käydään yhteisilläkin lomilla, mutta joskus kompromissin tekeminen ei kannata.

Ne on likaisia huijareita, sori nyt vaan. Italia on siistimpi ja sivistyneempi, siellä on parempaa ruokaa ja siellä saa nainen pukeutua niin kuin tykkää (tätä kaikkea ei kannata sanoa miehellesi jos hänellä kerran on satumainen illuusio arabikulttuureista).

Meillä päätetään yhdessä mihin lähdetään. Mihinkään ei lähdetä, ellei molemmat toivo sitä. Jos on useampi kohde, niin sitten vaan järjestyksessä kaikkiin... yhden tai useamman loman aikana.

kesäaikaan ja minua kiinnostaisi nyt Italian renesanssi taide mutta mies on opiskellut viime vuoden arabiaa ja haluaisi mennä testaamaan kielitataitoaan, minkä ymmärrän kyllä. Mutta minulla olisi kova hinku Italiaan.. sää nähdä miten tässä käynee.

ap.

tosi helppo löytää kompromissi. Italiassa on monta rantakohdetta, joiden liepeillä on valtavasti muutakin nähtävää, juuri taidetta ja arkkitehtuuria. Molemmat saa sitä mitä haluaa.

melkeinpä puoli-ilmaista. Minä myös laittasin enempi rahaa matkusteluun mutta mies säästää joka asiassa, niin myös tässä. Mutta halvat hotellit ei kelpaa ja sehän nostaa sitä hintaa. minulle kalpais nukkavierumpikin.

ap.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat