Aloitin säästökuurin! Yritän selvitä mahdollisimman vhällä rahalla ainakin tammikuun

Vierailija

ajan ja toivottavasti jatkossakin.

LÄhinnä nyt siis tarkoitan ruokalaskua. Alkoi ärsyttämään kun aina tulee ostettua valmisruokaa, tai jotain puolivalmista, ja aina mussutetaan jotain leipää ja ranskiksia yms...

Nyt koitan ihan mielenkiinnosta miten vähällä rahalla sitä oikeen selviää kun tekee itse ja miettii etukäteen mitä kaupasta ostaa ja mitä ruokaa milloinkin syödään.

Ärsyttää kun muutamia vuosia sitten tein noin, mutta sitten kun pääsin töihin ja rahatilanne kohentui niin kumasti sitä itse laiskistui! =(

Kommentit (2)

Vierailija

Teimme saman päätöksen miehen kanssa. Tammikuun aikana laittelen ylös kaikki ruokaostos summat. Tarkkoja yritetään olla ja pakastimesta käytetään

pois tuotteita. Yritetään tietty jatkaa tammikuun jälkeenkin....

Vierailija

koetamme selvitä 60€ melkein 3 viikkoa.. iiks..

no tein juuri katselmuksen pakastimeen ja kaappeihin ja tein listan mitä ruokia voin valmistaa jo kaapissa olevista aineista jne.

Maidon kittaajat mieheni ja poikani saavat nyt juoda vähemmän maitoa, leivät (sämpylät) teen itse, perunoita ja makaaroonia joka ruoalla (hyi hiilareita) mutta se on halpaa. Isoja eriä kerrallaan niin niistä saa kahdeksi päiväksi, toisena päivänä vaikka pienellä lisukkeella.

Argh tänään jo ahdisti kun jämistä tein ruoaksi pyttipannua, mutta nyt on vaan rahat vähissä. Suunnittelen jo et sit kun tili tulee niin ostan kyllä sitä ja sitä leipää ja leikkelettä jne. :D mutta koetan että siitä edespäinkin pystyttäis vähän pienentämään ruokakuluja ja katsomaan et mitä sieltä kaupasta kotiin kantaa..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat