Burberry-vauva? Mitä ajatuksia sinussa herättää kadulla?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Burberryn vauvan ulkopuvun hinta yli 200 €. Pelkkä potkupukukin maksaa 100 €.. Tiedän, koska olen ollut lastenvaateliikkeessä duunissa. Ei kukaan edes rikasta näyttelevä osta oikeesti tollasia.

Itse en haluaisi edes varakkaana pukea lastani beessiin ruutukuosiin. Jotenkin ankeeta. Onhan se klassista, mutta erittäin mielikuvituksetonta. Rakstan värejä ja esim. MeToo, Shuter&haugaard sekä Decoy kids on suosikkejani. Siis paljon ihania värejä ja kuoseja lapsille.

Vierailija

...näin burberrytädin, jolla oli burberrykoira ja burberrymatkalaukut mukana... sekä mies, joka ei ollut yhtään burberry. Jotenkin se ei vaikuttanut kovin tyylikkäältä, kun aivan kaikki oli nimen omaan sitä beessi-musta-valkoista ruutukuosia.

Vierailija

ajattelin, että jos laps parka on vain burberryyn puettu, niin ei poloisella montaa vaatekappaletta päälleen oo laittaa... oli sen verran suppea valikoima...

Vierailija

Olen ostanut matkoilta ja myynyt sitten käytön jälkeen huutiksessa pois. Näin olen saanut takaisin vähintään ostohinnan, joskus jopa enemmän. En tosiaankaan maksaisi Stockan hintoja kyseisistä vaatteista.

Vierailija

Lainaus:

Merkit on laatuvaatteissa aina sisäpuolella.

perillä, niin kyllä Burberry-kuosin tunnistaa, tai sen tyylin, vaikka ei oliskaan sitä perinteisintä burberryä. vähän sama kun sanoisit, että mistäs sitä tunnistaa, että auto on Ferrari....

Eihän sitäkään merkkiä ehdi nähdä kun se nopeesti menee ohi, mutta kyllä sen Ferrariksi tunnistaa

Vierailija

Eli pitäisin koomisena ja aika mauttomana.

Mies toi reissuiltaan kerran Burberry-huivin, enkä kehtaa sitä pitää, kun se on minusta jotenkin niin totaalisen junttia...

Vierailija

No, jos lapsi/vauva on puettu Burberryyn, se kertoo minulle eniten äidin arvomaailmasta. Joka on aika tavalla erilainen kuin omani. Ei juurikaan herätä mielenkiintoani. Joskin; pukekoon jokainen lapsensa kuten haluaa, jos varaa on. Usein vain kyse ei ole aidosta varallisuudesta, vaan velaksi elämisestä ja se minua kyllä salaa naurattaa ja hieman säälittääkin. En arvosta. Nimimerkillä itse velaton ja vain käteisellä ostava.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat