TÄRKEÄÄ: ulkoisesti erityyppinen pari

Vierailija

onko teillä ollut alussa/ myöhemminkin sitä, että ette ulkoisesti "mätsää" yhteen? Itse mietin tällä hetkellä suorahousulinjaa (puvun housut)/farkkua jne.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Miehellä on aina siistit farkut ja paita/kauluspaita tms. Mulla vaan jotku rytkyt, mitkä oon niskaani saanu heitettyä. Saattavat olla likaiset tai rikkinäisetkin...

Vierailija

Mun mieskaveria ei vaatteet kiinnosta. Aina samat reisitaskumaastohousut jalassa ja poolopaita, jossa maalitahra : ) silti se on mun kulta

Vierailija

Itse mietin, että monesti sitä ehkä kiinnittää huomiota oman tyylisiin ihmisiin.. Tässä tapauksessa ihastuin tämän ihmisen ihanaan luonteeseen, vaikkei ihan niin samantyylinen olekaan :)

Vierailija

Tai no, nyt on usein vähän toisinpäin...

Mies oli alkuaikoina (90-luvun puoliväli) aina farkuissa ja flanelliruutupaidoissa, farkkutakkia jne, oli opiskelija.

Minä taas käytin jakku- ja housupukuja ja muuta "fiksua".

Nykyään mies käy töissä, farkut on vieläkin jalassa muttei ilman kauluspaitaa ja puvuntakkia...

Itse olen ollut kotiäitinä jo melkein 10v ja vaatetuskin on muuttunut, farkkuja ja kauluspaitaa käytän vieläkin, mutta jakkupukuja ei minulla tässä koossa kyllä ole:-)

Vierailija

aika samaa luokkaa tyyli. Ei viimestä muotia, mutta huoliteltu look. Tiedän, ettei muuten ulkoisesti mätsätä, kun olen 35 kg ylipainoinen ja mieheni on aktiiviurheilija ja tosi hyvännäköinen (ainakin ravintolassa naisia pörrää). Minä en ole kovin kaunis, mutta olemme sitten kaikilla muilla tavoilla paitsi ulkomuodolta toisillemme luodut ja rakkaus syttyi - oikeastaan roihahti - heti ensi näkemältä.

Vierailija

Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta.

Miehellä linja on kautta aikain ollut siistejä farkkuja ja paitoja muodin mukaan (kuten ysäri-silkkipaidat, nykyään trikoo- tai kauluspaidat). Pukeutuu siististi, mutta ei virallisesti. Töissä farkku- ja paitalinjalla.

Mulla oli nuorena tosi virallinen tyyli, aina kapeita hameita, kauluspaitoja, tukka pullealla nutturalla (tiukalla ;-) ) ja korkokenkiä, aika tätityyli nyt kun miettii, kaksikymppiselle. Nykyään olen vähän yli kolmikymppinen ja pukeutuminen on muuttunut rennommaksi, olen toki edelleen tarkka esim. siitä, että vaatteiden sävyt sopivat yhteen. Nyt viihdyn parhaiten farkuissa ja tunika- tai neuleyläosissa. On mulla hameita vieläkin, mutta tukka auki ja rennompia puseroita niiden kanssa. Mielestäni tällä yhdistelmällä ollaan "paremman näköisiä" yhdessä. :-).

Nii, ei tainnu ihan vastata kysymykseen, mut tulipa vuodatettua.

Vierailija

olin housupuku-tyyliä,vapaa-aikanakin usein suorat housut+paita pusero.

Miehen lempparivaatteet (ja useimmiten nää päällä... tai samantyylistä..) oli oranssi farkkukangastyylinen (kauluksellinen) paita,mustat farkut,ns kävelykengät ja pusakkamallinen ruskea nahkatakki.

Onneksi näin pukeutumisen yli :D:D

Ollaan oltu nyt 8 vuotta yhdessä ja tyylit hioutuneet lähemmäs toisiaan. Aloin jo alussa ostaan miehelle lahjaksi kivempia vaatteita :) ja mies onneksi käytti/käyttää.

Nykyisin itse osaan käyttää myös farkkuja ja tunikatyylisiä paitoja ja paitapuseroita farkkujen ja farkkuhameiden jne kanssa ja miehen farkut ei ole enää vaan mustia vaan tyylikkäitä ja nuorekkaita ja ostan enemmänkin muutenkin nuorekkaita trikoopaitoja ja kauluspaitoja..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat