Joko täällä on puitu se, että Sauli Niinistökin meni naimisiin omaa lastaan nuoremman (!)

Vierailija

Rakkaus ei ole iästä kiinni, muille paitsi vasemmistolaisille.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Ei patu ole oikea isä pienelle! Kyllä todellisuudessa on lähempänä kuolemaa kuin syntymää. Yöks! Hyi kun kattelee noi timo t.a mikkosia, esa sievisiä, risto autioita ja kumppaneita niin ihan kananlihalla iho...

Vierailija

Miksi ei saisi rakastua nuorempaan varsinkin, jos ollaan samanhenkisiä ihmisiä. Ei se rakkaus ikää katso.

Ja Saulin ympärillähän parveilee nuoria naisia ja Kokoomuksessa nyt vain on nyt paljon näitä nuoria naisia. Ei se Tanja Karpelakaan mikään vanha ollut, kun Niinistön kanssa seurusteli.

Vierailija

Tehdä nyt viattomia lapsia eläkeläisen kanssa. Isä on 80 kun lapset ovat täysi-ikäisiä. Kuvittele, lapsen lapsilla ei koskaan ole ukkia! Vanhaukko jolta kuola valuu suusta. Minä en ikinä aloittaisi 6-kymppisen ukon kanssa toista kierrosta. Ajattele, mies kuolee ennen sinua. Olet "vasta" 60, kun miehesi on horiseva alleen kuseva ukko.

-----------------------------------------------------

...mieheni voi kuolla vaikka huomenna auto-onnettomuudessa ja voin jäädä leskeksi 34v ikäisenä vaikka meillä on miehen kanssa ikäeroa 2vkoa!

Ajatella että paras ystäväni jäi 29v ikäisenä kahden lapsen äitinä leskeksi kun hänen 27v miehensä kuoli syöpään! Että kehtasikin!

Ajatella että minä olen joutunut elämään lähes koko elämäni ilman isovanhempia isäni puolelta vaikka isäni sai minut 20v ikäisenä koska hänen vanhempansa kuolivat tulipalossa kun olin 1v. Olisivat nyt ajatelleet tarkemmin ennen kuin menivät kuolemaan! Eivät sitten ollenkaan miettineet lapsenlapsiaan!

Ajatella!

Elämä ei mene aina niin kuin sitä luulisi. Mielummin ottaisin 10-20 hyvää vuotta rakastamani 30 vuotta vanhemman miehen kanssa kuin kitkuuttelisin 50v. rakkaudettomassa avioliitossa miehen kanssa jonka tapasin lukiossa.

Vierailija

Lainaus:

Jos kaikki vanhat ukot ottais nuoren naisen itselleen, tekin av-mammat olisitte ihan turhia n. kymmenen vuoden päästä! Ei teitä kukaan huolis. Olis vaan pelkkiä vanhojen akkojen kommuuneja.

No siis kyllähän ne miehet siitä haaveilee, mutta ei ne kaikki sellaisia saa. Aika monet naiset on jätetty keski-iässä. Niin ja minulla ei ole mitään Saukin avioliittoa vastaan, kun se nyt kuitenkin haluu tietää mun mielipiteen.

Vierailija

naisen kanssa...

Yhtään nyt tätä parsihdetta väheksymättä tai soimaamatta, minua kyllä ihmetyttää, miten jonkun psyyke antaa myöten ryhtyä romanttiseen suhteeseen itseään puolta nuoremman ihmisen kanssa. Siis etenkin, kun omat lapset on saman ikäisiä. Vaikka näissä kuusikymppinen mies-komekymppinen nainen-suhteissa on toki kyse aikuisista ja ihan sinänsä tasavertaisista ihmisistä, eikö tunnu oudolta, että oma puoliso on saman ikäinen kuin oma tytär? Oma puolisohan voisi olla tyttären lapsuudenkaveri tms.

Oliskohan näistä miehistä yhtä ok, jos oma tytär alkaisi suhteeseen vaikka miehen oman, samanikäisen kollegan tai kaverin kanssa, siis isänsä ikäisen miehen kanssa...

Vierailija

samaa mieltä kuin edellinen, jos olis pakko jompikumpi ottaa, niin kyllä niinistön - mielelläni en kyllä kumpaakaan.

Mutta ajatelkaa millaista olisi joka ikinen aamu herätä Paavo LIpposen vierestä... oikeesti - kun heräilisi, kääntäisi tyynyllä päätään..... ja vierestä katsoisi takaisin Paavo.

IIk. Painajainen.

Lainaus:

ottaisin ehdottomasti Niinistön.

No Päivi Lipposella nyt ei viuhka niin käynyt, että olis kovin valinnanvaraa päästä miehen kautta vallan valokiilaan.

Vierailija

...toinen on oma lapsi jonka on tuntenut vaippaikäisestä asti ja toiseen on taas tutustunut aikuisena. Siinä on vissi ero. Omat lapset näkee aina lapsina olivatpa he minkä ikäisiä tahansa...

Vierailija

ottaisin ehdottomasti Niinistön.

No Päivi Lipposella nyt ei viuhka niin käynyt, että olis kovin valinnanvaraa päästä miehen kautta vallan valokiilaan.

Vierailija

Mutta näissä liitoissa todistuu se, jota olen jo kauan sanonut: kolmekymppinen nainen on yhtä kypsä kuin kuusikymppinen mies eli miehet ovat lapsellisempia ja tyhmempiä.

Vierailija

Meillä on miehen kanssa 25v ikäeroa. Mies on nyt 62v ja minä 37v. Yhteisiä lapsia löytyy kaksi: tyttö 3v ja poika 1v. Miehellä kaksi lasta entisestä avioliitosta (36v ja 32v).

Eipä ole ongelmia ainakaan meillä ollut enempää kuin siinä että jotkut täysin ulkopuoliset ihmettelevät. Ne jotka meidät tuntevat eivät sitten ihmette ollenkaan.

Miehen aikuiset lapset ovat suhtautuneet aivan ihanasti pikkusisaruksiinsa (heillä ei ole vielä omia lapsia) ja haluavat olla kokoajan tekemisissä heidän kanssaan.

Vierailija

Lainaus:

- Enkä TUOMITSE, vaan omasta subjektiivisesta kokemuksestani lähtöisin IHMETTELEN miten sama ihminen voi lähipiirissään suhtautua tietynikäiseen ihmiseen sekä omana lapsena että puolisona.

ap

Minulla on äidin ja isän välillä ikäeroa 16v. Äiti on nyt 56v ja isäni on 72v. Mieheni isoisä on taas 72v (hänen isänsä on 49v).

Voin kertoa ihan kokemuksesta ettei minulla ole ollut mitään ongelmaa mieltää miehen isoisää hänen isoisäkseen ja isääni isäksi vaikka he ovat lähes samanikäisiä. :)

Vierailija

Saulin viehtymys nuoriin naisiin. Rahalla ja vaikuttusvallalla tosin saa vaikka mitä. Mutta olisiko sosiaalisesti yhtä hyväksyttävää tahi mahdollista edes, että 60-vuotias nainen menisi naimisiin lapsensa ikäisen miejen kanssa..?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat