Mihin tarvitaan silkkinauhaa ristiäisissä?

Vierailija

Äiti kirjoitti, että muista sitten ostaa sinistä silkkinauhaa, muttei vastaa kun kysyn että miksi. Mitä mä oon missannut?

Kommentit (10)

Vierailija

sinistä satiininauhaa, valkoista satiininauhaa ja puvun alkuperäistä valkoista pitsinauhaa himppunen vielä jäljellä. Mitään ei ollut liikaa ja soma oli :)

Vierailija

Vaan tapa, jota monet toteuttaa, mutta joka ei ole minun mielestäni monenkaan mekon kanssa tyylikästä. Esim meidän suvusa on mekko, johon huo nauhat ei sovi yhtään! Enoni vaimo on niitä silti harrastanut omassa perheessään, ja mikäs siinä, kun on aina laittaut ne niin varovasti ja nätisti, ettei pukuun ole jäänyt jälkeä nauhnarusetin ompeluista. Mutta paljon tyylikkäämmän näköinen se mekko on ilman. Ja monet muutkin mekot ovat. Jos et halua laittaa, niin älä laita.

Vierailija

..niin kastemekkoon laitetaan silkkinauhat koristeeksi, tytölle vaaleanpunaista ja pojalle vaaleansinistä (paitsi meidän pojalla oli vihreää)

Vierailija

Pakko värikoodata, että mummot muistaa kumpi tuli :D

Tää kastemekko on kyllä niin nätti, ettei tunnu kaipaavan mitään lisäsomistusta.

Vierailija

Lainaus:

..niin kastemekkoon laitetaan silkkinauhat koristeeksi, tytölle vaaleanpunaista ja pojalle vaaleansinistä (paitsi meidän pojalla oli vihreää)

Meidän kastemekossa on valkoista silkkinauhaa. Olen jopa nähnyt kastemekkoja joissa ei ole ollut silkkinauhaa laisinkaan :O!

Vierailija

Lainaus:

Oikeat ketjut kun huonoja vauvan kaulassa, pehmeä silkkinauha parempi vaihtoehto.

Meilla ei ollu edes kastemekkoa :-), eika ristia kaulassa, valkionen kesamekko paalla ja siina se...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat