Miten hyvin tiedät puolisosi edellisistä suhteista?

Vierailija

Omat tietoni perustuvat vain mitä vaimoni ystävätär kerran humalassa kertoi. Vaimo ei halua mitään kertoa ja minua kyllä kiinnostaisi.

Kommentit (7)

Vierailija

...lukumäärän ja sen, että ex. oli haluttavampi, kuin minä. Sen enenpää ei asiasta ole tarvinnut keskustella, vaikka olen yrittänytkin kysellä. Tahtoisin tietää, että mikä siinä naisessa oli niin ihanaa minuun verrattuna, kun minulta ei oikein tahdo tuo seksi kelvata mitenkään päin tarjoiltuna. koskee sieluun niin saatanasti!

Vierailija

Tiedän lukumäärän ja nimen ja vähän jotain oliko hyvä-antoiko hyvin juttuja, mutta ei yksityisasioita. Sehän on myös toisen osapuolen loukkaamista jos kertoo esim yksittäisiä asioita seksistä.

Vierailija

En kyllä ite kertoilis vastaavia kenellekään miehelle. Tai en haluais tietää miten pirkolla oli tiukempi pillu ja isommat tissit!

Vierailija

muuta kuin kummankin edelliset kumppanit, kauanko suhteet kesti jne. Ei mitään hajua onko miehellä ollut sitä ennen 0 vai 10 kumppania, eikä mies tiedä minun sussuistani mitään. Ei olla puolin eikä toisin kyselty. Eikä seksihistoriasta myöskään, ts missä iässä eka seksikokemus jne

Vierailija

Lainaus:

...lukumäärän ja sen, että ex. oli haluttavampi, kuin minä. Sen enenpää ei asiasta ole tarvinnut keskustella, vaikka olen yrittänytkin kysellä. Tahtoisin tietää, että mikä siinä naisessa oli niin ihanaa minuun verrattuna, kun minulta ei oikein tahdo tuo seksi kelvata mitenkään päin tarjoiltuna. koskee sieluun niin saatanasti!

Onpa aika julmaa sanoa noin. Oletkohan mennyt yhteen exäni kanssa? Toiset miehet ovat kyllä kuin itse saatanasta. Lohdutukseksi: Jos olet päätynyt yhteen exäni kanssa, niin sama virsi oli minullekin. Lisäksi kaikki valittelut päälle muodoistani ja intiimeistä ominaisuuksista.. Täyttä potaskaa kaikki, mutta osaa ne miehetkin loukata syvästi seksin saralla..

Nykyisen kanssa olen myös se, joka vonkaa enemmän, mutta myös se, joka on maailman ihanin ja paras nainen.

Vierailija

Eli montako, nimet ja kauan suhde kesti. Minä olen ollut miehelleni paras tai ainakin hän on riittävän kultainen sanoakseen niin. Kummankin edellisten määrän voi laskea kahden käden sormilla. Minulle se on iso juttu, ettei toinen ole rillutellut nuoruudessaan sen päättömämmin kuin minäkään. Mielestäni ei ole syytä tietää liian tarkasti kaikkia yksityiskohtia. Minä en myöskään haluaisi kuulla mitään edellisten koosta yms.

Vierailija

oli paljon isompi ja varsinkin paksumpi vehje. Vaimo usein kertoilee siitä kuinka hyvältä ja täyteläiseltä tuntui, kun paksu elin ahtautui pilluunsa. Yleensä liukuvoiteen avustamana. Jostain syystä nuo jutut kiihottaa minua, ehkä olen vähän perverssi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat