Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvia Niinistön häistä

Vierailija

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/773279?niinisto_sauli

Pidän rouvan tyylistä, kauniin hopeanvärinen puku ja kaunis morsiuskimppu, joka sopii pukuun loistavasti.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Lainaus:

Seksuaalisuus/ikäero/lastenhankinta?? KATSOKAA C Zeta Jones ja M Douglas,mitä on estänyt???

Michael Douglashan on syntynyt -44 ja vaimonsa -69 eli ikäeroa 25v. Ja pariskunnalla on kaksi lasta.

Vierailija

jonka kanssa on paljon tekemisissä työn kautta. Yhteisiä lounaita yms... Ja kukaan ei epäile mitään!

Hieno pari, tyylikäs puku morsiamella.

Vierailija

Sevästi oli juhlavieraan ottama kuva. Taitaa olla saman tyypin, joka vuoti ko. juhlan julkisuuteen.

Mutta rouvan puku oli kyllä ikäänsä nähden tanttamainen. Yleensä neljäkymppiset, eronneet ja lapsia jo saaneet pukeutuvat uusiohäihinsä noin. Tämä nuori tyttö menee kuitenkin ekaa kertaa naimisiin, olisi voinut laitaa valkoista päälle.

Vierailija

Toivon tosiaan, että liitto kestää.

Jos mun mies olis mua saman verran vanhempi, hän olis nyt 69 v...huh, huh, vanha pappa ja minä parhaassa iässä...

Vierailija

Ja varmasti heillä on yhteinen ystäväpiiri, luulisin, että on ollut jo ennen seurustelun alkua. Ja eivät välttämättä ole mitenkään 'salaa' seurustelleet. Eri asia on toitottaa asioita julkisuuteen, kuin elää ihan normaalia elämää. Käsittääkseni toimittajat tosiaan kunnioittavat poliitikkojen yksityiselämää siinä tapauksessa, että poliitikot ovat itse johdonmukaisia, eli eivät yritä saada itsestään naistenlehtijuttuja itse valitsemistaan aiheista.

Vierailija

Mietin vain ttuota ikäeroa, ihan seksuaalisuuden ja lastenkin hankkimisen kannalta. No, toisaalta. Onhan Saulin ikäinen rikas ja vaikutusvaltainen mies parempi isä lapsille kuin 3-kymppinen köyhä ja ei valtaa omaava.

Vierailija

Mutta uskon, että molemmat ovat tottuneet liikkumaan eri ikäisten kanssa. Ja vaikka ikäero on suuri, molemmat ovat aikuisia, eli mitään dramaattista eroa ei ole siinä, mitä ystävien kanssa yleensä tehdään.

Seiskoista erityisesti en tiedä mitään, mutta toimittajilla yleensä on se linja, että tiettyjä ihmisiä kunnioitetaan, jos he eivät itse halua käyttää julkisuutta hyväkseen. Ja vapaata riistaa ovat ne, jotka itsekin pelaavat julkisuudella.

Niinistö tosin on tässä vähän rajatapaus, on vuosien varrella antanut kyllä henkilökohtaisiakin haastatteluja. Entisen vaimonsa kuolemaan ja siihen tsunamiin liittyen.

Vierailija

Minusta on hienoa, ettei häistä ole tiedossa tämän enempää kuvia julkisuuteen. Aivan oikein seiskalle ja iltapäivälehdille!!!!!!!

Vierailija

Lainaus:

kolmekymppisiä ja sulho ja bestman vanhoja miehiä. Aika hankalaa luulisi ystäväpiirien yhdistämisen olla tuollaisella ikäerolla.

Meillä on kaveripiirissä pariskunta vastaavanlaisella ikäerolla ja täytyy kyllä sanoa että mies on harvinaisen mukava. Ovat mukana esim. vappupäivän piknikillä Kaivarissa siinä missä muutkin eikä ole ollut ongelmia. Ymmärtääkseni myös kaverillani ei ole ollut mitään ongelmia ko. miehen kaveripiirissä.

Vierailija

Eli jos seurustelee, ei siinä pitäisi olla mitään salattavaa vai mitä? Enkä tarkoita että antaa haastatteluja joka lehteen vaan että jos kysytään on vapaa voi ihan suoraan sanoa että seurustelee tai että kumppaninsa reilustu tilaisuuksiin mukaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat