Kuka muu säästelee lämmityksessä ja

Vierailija

joutuu näillä pakkasilla sisällä varustautumaan villapaitoihin ja -sukkiin? Meillä on parhaillaan sisällä niin vilpoista. Toivottavasti menisi kylmät ilmat ohi, yritetään pihistellä lämmityksestä, kun on budjetti niin tiukilla. Saunassa ei käydä koko talvena, se vasta sähkösyöppö on.

Kommentit (12)

Vierailija

minä palelen. Tiedän, ettei täällä oikeasti ole kylmä, koska muut tarkenevat hyvin, mutta itse olen vain tällainen vilukissa.. Sitten onkin pakko saunoa joka ilta.

Vierailija

Lämpötila n. 18 astetta, jouluna oli juhlan kunniaksi jopa 22! Villasukat, pitkät kalsarit ja villatakki koko ajan päällä. Lapset vaan painaa t-paidassa ja ilman sukkia, ihme lämminveriset.

Vierailija

säästetään sähköä ympäri vuoden lämmityksessä. En tajua miksi sisällä pitäisikään ola niin tukahduttavan kuuma että t-paita ja shortsit päällä voisi olla. Viileämmässä nukutaankin kaikki paremmin.

Meillä on kyllä varaava takka, jota lämmitellään ahkerasti talviaikaan.

Vierailija

mun mielestä on ihan normaalia olla talvella kotona tohvelissa/villasukissa ja villatakissa. ei kotonakaan tarvi talvella tarjeta t-paidassa ja paljain jaloin

Vierailija

mä viihdyn viileässä n.19 astetta on oikein hyvä, enkä tarvi edes villasukkia ja ukolla on kylmä vaikka on villasukat ja villapaita päällä. Meillä nyt sisälämpötila 22-23 astetta, siis aivan liian kuuma. Heti kun jotakin tekee niin on tuskanhiki... ja en panis pahaksi vaikka sähköäkin säästyisi

Vierailija

säästösyistä 22 > 20 asteeseen. Lattialämmityksen ansiosta lattia on kuitenkin miellyttävä jalalle ja ILP taas lämmittää ilman. Hyvinkin siedettävää. Nyt kovemmilla pakkasilla molempien kerrosten takoilla tuetaan lämmitystä. Hyvin ollaan pärjätty,nytkin istuskelen pelkässä topissa ja housuissa tässä. Saunassa käydään 1-2 x viikossa. Meillä sähköä syö eniten 2 tietokonetta...

Vierailija

Tykkäisin itse pari astetta lämpimämmästä, mutta ei viitsi tuprutetta öljyä niin paljon, että lämmiyttäis sinne 23-24:ään. Olen sitten villasukissa ja takeissa sisällä. Ja lapset meilläkin tarkenee aivan hyvin :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat