Hohhoijaa pää meinaa hajota,

Vierailija

tää on taas näitä päiviä kun tuntuu että lasten kitinä ja marina ja tappelu alkoi heti kun silmät sai auki. Vauvallakin joku ihme kausi menossa. Koko ajan roikkuis lahkeessa ja yötkin on vähän väliä palvelua vailla. Tsempatkaa mua vähän. Mua alkaa tympäseen jo omakin ääni kun tuntuu et oon jatkuvasti äänessä:))))

Kommentit (6)

Vierailija

Sitten on huono omatunto, kun on jatkuvasti kieltämässä ja torumassa ja huutamassa.

Onko sulla mahdollisuus ottaa vähän omaa aikaa? Mennä lenkille, shoppailee, tai mitä nyt tykkäätkin tehdä?

Vierailija

Isommat juoskoon ympyrää ja vauva ryömiköön kuurassa, jos suinkin viihtyy. Otat jotain kivoja leluja katseltavaksi. Itse haukkailet raitista ilmaa. Olette niin kauan kuin vaan jaksatte, ulkona ne äänet vaimenee ja energiaa kuluu.

Vierailija

mut sanoin just miehelle et lisää näitä päiviä niin annan steriloida itteni:))) Ei nyt niin pahasti asiat oo. Mutta tosiaan huomenna aamulla pakataan kamppeet niskaan ja mennään ulos heti kun aamuhommat on tehty. Oon iteki huomannu et paras ratkaisu. Ja iltapäivällä lenkille kun mies tulee töistä. Ihania nuo meiän kakrut on mutta ihanaa kun joku muukin ymmärtää,kiitos:)) Ja juu just tyhjensin lasillisen viiniä.

Vierailija

oon iloinen. ONko muita ehdotuksia:) Minä haluan hoitaa lapset kotona kun siihen on kerran mahdollisuus. Kyse ei ole siitä vaan siitä että korvista tursuaa savu niitten ihanien lasten takia:) ymmärrättekö? Ap.

Vierailija

Etkö pääse vaikka yksin lenkille? Pienikin aikalisä varmaan helpottais.

Tai juo yks kalja.

Tiedän tunteen kun kaikki äänet alkaa sattuun päähän. Sekä omat että lasten.

Pitää muistaa että mitä tyytyväisempi on itse, sitä tyytyväisempiä on lapsetkin. Jos on itse kireä niin lapsetkin marisee enemmän. Siksi kannattaa ehdottomasti tehdä jotain itsekästä että saa itselleen vähän rennomman fiiliksen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat