Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluisin ottaa ottaa suihin mutta sperman maku inhottaa! Kuinkas sitten...

Vierailija

Siis tykkaan todella suuseksista, miehellani on ihana kulli. Mutta sperman maku inhottaa minua... todella! Vaikka itse haluaisin vetaa loppuun saakka niin kuitenkin on pakko vetaa kulli viime hetkella pois suusta ja mies saa ruikkii lakanoille.. oliskos jollakin jotain konstia tahan...

Kommentit (10)

Vierailija

vaan nielisit? :-)

Ensinnäkin, kannattaa todellakin opetella rakastamaan spermaa. Jos ajattelet jo valmiiksi että voi ei sitä ällöttävää spermaa, niin homma ei toimi. Ihmismieli on ihmeellinen. Mieti nyt, jos "päätät" inhota jotain ruokaa ja suggeroit itseäsi, voit saattaa itsesi jopa oksentamaan vaan siksi, että "inhoat" sitä ruokaa.

Siksi kannattaa opettaa itsensä rakastamaan spermaa. Ajattele, että se on ihana palkinto, jonka miehesi sulle rakkautta tulvillaan antaa kun olet niin hyvä suihinotossa. Että Sinä olet sen tehnyt ja saanut aikaan. Mulla ainakin tulee aina pienenpieni pettymys, jos jostain syystä en saa spermoja suuhun ja niellä.. vaikka tottakai pilluun laukeaminen tuntuu taivaalliselta, eri tavalla vaan.

En mäkään voi väittää rakastavani sperman makua. En syö sitä lusikalla. Mutta tykkään siitä ja olen onnellinen kun mies laukeaa suuhuni (ja voin vakuuttaa, että ainakin kaikki miehet ketä olen tavannut, nauttivat siitä myös!!) ;-)

Mun tapa ottaa suihin on aina niellä. Kun mieheltä tulee, pidän huulet tiukasti kalun ympärillä ja annan ruikkia. Muutaman ruikkasun jälkeen nielen. Mitä pitemmällä kalu on suussa (en tarkoita ihan nielussa, mutta lepää tossa kielen päällä), sen helpompi on sitten nielaista eikä sperma ehdi maistua suussa yhtään!

Tätä en nimenomaan ole koskaan ymmärtänyt, että miksi sellaiset naiset, joita sperma jollain lailla yököttää, oikein jäävät sitä "maistelemaan" antamalla laueta kyllä suuhun mutta sen jälkeen sylkemällä sen suusta pois, jolloin spermaa on paitsi suussa ja kielellä myös huulilla? Kun paljon helpommalla (ja usein miestä miellyttävämmällä tavalla) pääsee kun nielaisee?

Oppia ikä kaikki. Opettelemalla sitä voi kehittyä vaikka kuinka hyväksi rakastajaksi, sekä mies että nainen, ja mua ainakin kiehtoo tämä. Jostain syystä haluan olla sängyssä niin hyvä, että mies on ihan myyty ja mun lempialueeni on toi miehen imuttaminen :-)

Vierailija

Mulle ei ole koskaan osunut kohdalle kalua, joka maistuisi pahalta. Tai spermaa joka olis tautisen hirveen makuista. Ja mun miehet on kyllä omanneet epäterveelliset "rekkakuskin" elämäntavat, eli lähinnä polttaneet paljon, juoneet aivan liikaa kahvia ja syöneet vielä roskaruokaakin.Toisin sanoen ihania normaaleja suomalaismiehiä :-)

Ei mulla ole ollut kuin 10 miestä mutta jotenkin tuntuu silti, että tää ongelma on aika paljon asennekysymys. Että jos valmiiksi inhoaa ajatustakin spermasta, niin onhan se aika mahdotonta sitten niellä tai antaa edes laueta suihin.

Onneksi kaikki miehet ymmärtävät tän (kuinka moni olis valmis itse maistamaan spermaansa?) ja nainen voi aina olla nielemättä. Kyllä nielevä nainen on harvinaisuus.

Vierailija

innolla suihin ja olen kuulemma siinä hyvin, mutta en ota loppuun asti. Mies saa ruikkia kasvoille, rinnoille tai mihin sitten haluakaan. En vaan kerta kaikkiaan ole oppinut tykkäämän sperman mausta ja yökkörefleksini on niin voimakas että se tappaa fiiliksen kyllä oitis.

Miestä ei tämä haittaa ollenkaan - hälle ei olle mikään iso juttu just suuhun laukeaminen.

n40

Vierailija

Saa nopeasti sen sperman pois suusta, ja siten ettei tarvitse syljeskellä ympäriinsä, antaa vaan valua, ja näyttää kuulemma hyvälle ;)

Vierailija

Paljon polttavilla, kahvia kittaavilla jne miehillä sperma maistuu aivan tautisen pahalle (ja yleensä myös koko kulli). Vaikka itse pidän suihinotosta ja sperman mausta, haluan että miehellä on elintavat ja ruoka-/juomatottumukset kunnossa.

Yksi tapa on työntää kalu oikein syvälle ja niellä nopeasti, jolloin ei juuri ehdi maistaa mitään.

Uusimmat

Suosituimmat