Lasten parapsykologisia kokemuksia?

Vierailija

Meillä tälläisiä kokemuksia

Melkein 6v poika on viime keväästä asti puhunut

että näki sänkynsä päässä istumassa ihmeellisen olennon joka istui ja kirjoitti, oli kuulemma musta ja lohikäärmemäinen vaikka ei uskaltanut katsoa kasvoja,vähän näki vain punaisia silmiä.

On selittänyt tätä näkyä useita kertoja ja eilen illalla puhui siitä taas ennen nukkumaanmenoa ja kertoi että äiti kyllä sä voisit uskoa mua, kun mä olen nähnyt joskus mielikuvitusolentojakin ja niistä sulle sanonut, mutta ne eroaa tuosta sillä että se oli Oikea !

vannoo että on nähnyt sen ennen nukahtamista ja ollut selvästi hereillä.

Onko voinut jonkun demonin nähdä?

itsekin olen nähnyt aaveita lapsena.

En oikein ole varma mitä ajatella, en tietenkään 100 pros usko, mutta en myöskään tyrmää, mutta olen valmis kuuntelemaan kun lapsi tästä kertoo, en yllytä enkä kysele, itse hän palaa aiheeseen.

Lisäksi kun pikkuveljensä oli muutaman kuukauden ikäinen, näin yöllä vaippaa ottaessa laatikosta että vauvan pään päällä oli kullanvärinen kiehkura ilmassa ja tämä sama poika nukkui siinä vieressä ja havahtui unesta samalla hetkellä ja sanoi "mato,mato" ja nukahti sitten heti uudelleen

Mitä mieltä näistä? ja kertokaa omia kokemuksia samalla :-)

Kommentit (4)

Vierailija

Kyllä tämä kuulostaa siltä että hän on ihan oikean demonin nähnyt.

Sopivaa korvausta vastaan voin manata sen pois ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija

Ekalla kertaa oli noin 3 v ja kotona olohuoneessa kysyi miksi tuo nainen istuu tuossa?

Vähän oltiin ihmeissään. Toinen kerta oli kanssa vastaavanlainen eikä niitä enää olekaan tullut ja tyttö on kohta 6v.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat