Nyyyyh. Mun mies käski mua etsimään uuden iskän vauvalleni jos sellaisen tahdon :(

Vierailija

Ei siis aio tehdä enää yhtään lasta. Meillä on jo 2 lasta ja mulla hirvee vauvakuume! Uuden lapsen kaipuu on kova mutta mies ei jousta.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Joko pysyt suu tukossa ja taivut kohtaloosi miehesi kanssa. Tollainen vinkuna ja valitus nyt tappaa minkä tahansa parisuhteen, kun mies on päätöksensä kuitenkin tehnyt. Tai sitten etsit sen uuden isän tuleville lapsillesi. Minusta aika osuvasti sanottu kun sinulla taitaa nyt mennä lapset parisuhteen ohi reippaasti!

Vierailija

ainakin itse kuittaan "että jos olet raskaana, niin katso ettei ole minun lapseni". Mun lasten teko kiintiö on täynnä, enkä aio elättää omista rahoistani enää yhtään, enkä herätä keskellä yötä.

Saa muut miehet hoitaa tästä eteenpäin, jos hoidettavia tulee.

Vierailija

Kai mieskin saa päättää, montako lasta haluaa. Tuskin ajattelit hoitaa sen uuden vauvan täysin yksin, ilman että mies joutuu näkemään tai kuulemaan koko vauvaa 18 vuoteen. Hänen varmaan pitäisi hoitaa kahta muuta lasta tavallista enemmän uuden vauvan vuoksi, ja jos hän ei halua tähän ryhtyä, niin et voi häntä pakottaakaan. Eli vaihtoehdot tosiaan ovat ne, että tyydyt tilanteeseesi tai hommaat uuden miehen. Ei kenenkään mielestä sekään olisi ok, että mies pakottaisi naisen tahtomattaan raskaaksi.

Vierailija

että mikäli mies ilmoittaa vaimolleen noin, että etsi lapselles isä muualta niin eipä taida enään rakkautta olla.. Aika surullista. Meinaan, kyllä minusta on ok sanoa etten minä enää tahdo ja katsotaan tulevaisuuteen mitä se tuo tullessaan, mutta että ETSI VAUVALLES UUSI ISÄ... ei kuulosta hyvälle ei todellakaan.

Vierailija

mä luulen et en itse kestäisi tollasta, vauvan kaipuu on niin kauheeta olen sen itsekin kokenut ja kaikki sanoi et aika auttaa ja kyl se ohi menee mut 2 vuotta riuduin vauvakuumeessa ja sit tulin raskaaksi!

jos eletään parisuhteessa/avioliitossa ja mies sanoo että hän ei halua enempää ja piste ja sanotaan et naisen pitäis vaan kunnioittaa miehen päätöstä, mitä jos nainen vastaavassa tilanteessa ei halua ja mies haluaa niin ihmetellään heti et mikä on vialla kun nainen ei enempää halua lapsia mut mies haluaa!!

Ja vastaavasti jos nainen haluaa mut mies ei niin eikö miehenkin pitäis kunnioittaa naisen päätöstä ja tahtoa....

Vierailija

Lainaus:

tai sitten pidän sen yksin. Hän ei aio osallistua vaikka kyseessä olisi oma lapsi.

Tämä sen jälkeen kun kysyin mitä tapahtuu jos ehkäisy pettää vahingossa.

Jos mies ajattelee noin, niin sitten hänen ei pidä harrastaa seksiä. Kyllä vahinkoja voi ihan oikeasti sattua, ja olisi todella väärin vaatia naista tekemään abortti, jos tämä ei itse sellaista halua!!!

Vierailija

Lisäksi oli vielä sitä mieltä, että voisi hankkia lisää lapsia, mutta ei minun kanssa. No, minulla on nyt uusi mies ja olen raskaana.

Vierailija

Mieshän on käytännössä heittämässä emäntää pihalle jos tahtoo vauvan.. eipä se toimiva parisuhde myöskään uhkaile.. Siinä pitää rakastaa pyyteettömästi vaikka maiilma räjähtäisi ympärillä.

Vierailija

kahteen lapseen.

Ehdotti että mies hankkii ne 2 lasta toisen naisen kanssa.

hän tuli yllättäen raskaaksi ja sai kaksoset, Joten mies sai tahtonsa läpi

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat