Tosi kivoja sukulaisia

Vierailija

Miksi ihmeessä majoitat mitään sukulaisia??? Minä en ota yövieraita, eikä kukaan ole siitä loukkaantunut...

Kommentit (9)

Vierailija

Ja esim. tuolla kerralla teimme sängyt valmiiksi, sillä sukulaiset tulivat keskellä yötä...

Itse olen kyläillyt tosi monessa paikassa yön yli, eikä koskaan olisi mieleenkään tullut valittaa mistään. Ja olen nukkunut esim. matolla.

ap

Vierailija

vaikka presidentti pyrkisi kylään. Jos talossa ei ole vierashuonetta, nukkukoot patjoilla lattialla. Samoin oletan, että minulle annetaan yökyläilyssä joko paikka soffalta tai patja lattialle.. Naurettavia sukulaisia.

Vierailija

Me joudutaan miehen vanhempien luona nukkumaan tosi kämäsellä vuodesohvalla olohuoneessa ja käydään siellä silti - eikä kitistä. Lähinnä nauretaan sille sohvalle keskenämme.

Vierailija

Yhdet (nuorehkot) sukulaiset olivat meillä yökylässä. Annoimme heille talon parhaan sängyn, omamme. Aamulla valittivat, että oli niin kapea, etteivät mahtuneet nukkumaan yhdessä ja pyysivät patjan toiselle. Samat sukulaiset valittivat vanhempieni luona, että toisesta huoneesta kuuluu niin kova kellon tikitys, etteivät saa nukuttua.

Toiset sukulaiset eivät kuulemma voi tulla meille yöksi, koska saisivat yläkerrasta käyttöönsä kaksi makuuhuonetta. Liian pienet tilat (?) ja liian hankalaa kahden pikkulapsen kanssa, ja kun vessakin on alakerrassa. Molemmilla lapsilla vaipat..

Vierailija

voivat valita nukkuvatko seuraavan yön patjoilla vai sängyssänne. Jos kerran haluavat patjalle, niin tottakai mieluummin nukkuisin omassa sängyssäni.

Kellon tikitys - no se on kyllä raivostuttavaa, mutta siihen apua tuo korvatulpat.

Kolmatta juttua en oikein ymmärrä minäkään. Kai sitä nyt voi yhden yön vaihtaa vaipat samassa tilassa missä nukkuukin, peput voi pyyhkiä kosteuspyyhkeillä.

Vierailija

Minusta on kiva, jos vieraspaikassa kysytään, missä haluaa nukkua, esim. nukutteko mielummin patjalla lattialla vai yhdessä tässä meidän sängyssä jne.

Jos tosiaan ovat "valittamalla valittaneet", niin onhan se tympeää käytöstä, mutta jospa olet vain turhan herkkä? Jos eivät tosiaan mahtuneet siihen, kaikki eivät ole tottuneet nukkumaan kiinni toisissaan. Paljonko se teidän sänky on leveä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat