Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hinnoitella vaatepaketti huutonettiin?

Vierailija

Kokosin tuossa n. 25 vaatekappaleen paketin kokoa 80cm. Kannattaako paketille laittaa alhainen lähtöhinta&hintavaraus vai heti se hinta, jolla sen myisi? Olisiko jotain vinkkejä miten tuommoisesti paketista saisi jotenkin houkuttelevamman? Mitään haalaria mulla ei ole sinne laittaa eikä kenkiäkään. Tuo on ihan perus käyttövaatesatsi housuja, paitoja yms. Lähes kaikki Name It tai H&M.

Kommentit (4)

Vierailija

Ne on tosi ärsyttäviä ne hintavaraukset, laita suoraan aloitushinnaksi sen minkä minimissään haluat siitä paketista, minkä alle et ole valmis myymään. Ja sitten vaikka 1 e nosto.

Kunnon selkeät kuvat, kunnon selostukset, eli mahdolliset tahrat yms. mainitaan. Ja postikulut näkyviin selkeästi.

Myös paikkakunta ja saako noutaa. Minä nimittäin noudan mielellään omalta paikkakunnaltani vaatepaketteja, silloin ovat mielestäni edullisia.

Eiköhän se siitä sitten!

Vierailija

Lähtöhinnat on olleet 5 euron luokkaa vaikka mukana Reimatecia, bamse-nallea, hello kyttya, minimayoralia jne jne.

Ovat nousseet aina ihan kivoihin summiin. Itse olisin ollut tyytyväinen vähäänkin, periaatteella "pois alta". Kirppiksillä olenkin sortunut alihinnoitteluun ja musta on hyvä että huutiksessa ostajat hinnoittelee :)

Vierailija

Hintaa ei kannata muutenkaan kovin korkeaksi laittaa. Jos se hinta on noustakseen, se kyllä nousee. Varsinkin jos tarkoituksena on vain päästä tavarasta eroon. Postikulutkin tulevat päälle. Jos vaatteet ovat muodikkaita ja siistejä, laittaisin lähtöhinnaksi n. 20 euroa. Jos taas huonompaa ja vanhempaa, laittaisin n. 10 euroa.

Houkuttelevamman saat, jos otat 1-4 vaatteesta kerrallaan selkeän kuvan ja laitat kaikista kuvan. Vaatteet saavat olla puhtaita ja siistin näköisiä kuvissa.

Vierailija

vaatteiden kuvien kanssa sinne, se jo riittää vähän kohentamaan paketin ulkonäköä. Ja siitä saa tosi söpön näillä, vaikka olisi ihan pieniä kirjontoja.

Kuvat kannattaa laittaa valmiiksi isoiksi, eli suorlla linkillä näin:

hakanenauki I M G väli S R C = " h t t p : / / p a i k k a j o s s a k u v a o n / k u v a . j p g " väli w i d t h = 8 0 0 hakanenkiinni

Ota tuosta välit pois ja muutat oikeat välit vain sanojen "väli" paikalle. Hakanen auki on pienempikuin -merkki ja hakanen kiinni on suurempikuin-merkki Laitoin näin kun tänne ei pysty koodia muuten kirjoittamaan.

Eli esim. photobucket.com-palvelussa on edelleen läytössä se suora linkki noihin hipsukoihin (se direct link) suoraan kopioitavaksi. Tuo leveyden säätäminen 800:ksi takaa ettei kuvasta tule jätti-iso.

Hinnoittelusta en tiedä, kun itse myyn isolle lapselle vaatteita.

Uusimmat

Suosituimmat