Mitä päälle karonkkaan?

Vierailija

Minut on kutsuttu vieraaksi väitöstilaisuuteen ja karonkkaan. Toiveena on juhlava asu karonkassa. Mitä ihmettä minä laitan päälleni?

Kommentit (9)

Vierailija

Mulla on sellainen tummansininen kapealinjainen suora, pitkä ja hihaton mekko... hieman kiiltävää kangasta.. onko se iltapuku? ostin sen vuosia sitten kirpparilta ja oon pitänyt kaverin häissä. Kehuivat silloin kyllä hyvän näköiseksi.

Pukeutumistaidoton vissiin oon...?

Vierailija

koska myöhässähän sinne ei enää päästetä sisänkään. Onneksi. Se olisi aika tökeröa tulla myöhässä!

Lainaus:

Tilaisuus alkaa akateemisen vartin verran myöhässä AINA.

EIkä se niin tarkkaa ole, missä istutte. VOitte mennä eteen jos haluatte, mutta saatte mennä muuallekin. Ei tule kukaan taluttamaan toisaalle.

Pääasia onettä väitöstilaisuudessa, siinä kohdassa missä väittelijä pyytää "niitä yleisön jäseniä, joilla vielä on jotain huomautettavaa tai kysyttävää väitöskirjastani, pyytämään puheenvuoroa kustokselta" TE OLETTE IHAN HILJAA! Ja kaikki ovat. Siinä ei oikesti saa esittää kysymyksiä!

Vierailija

se on vaate joka voi olla iltapuku jos niin haluat tai joku muu asu jos niin haluat.

Karonkkahan on siitä kiva juhla, että sen emäntä/isäntä saa päättää, mikä sen pukukoodi on. USEIN se tosiaan on frakki/iltapuku, tai ihmistieteiden aloilla ainakin tummapuku/iltapuku mutta olen ollut sellaisessakin karonkassa, jossa pukeuduttiin ulkoiluvaatteisiin ja villapipoihin. Kyseessä oli silloin ulkoilmaoloissa vietetty juhla, jonka järjesti ruumiinkulttuurin/liikunnan filosofiasta väitellyt tutkija. Minusta se oli oikein hauskaa. Eli kyllä karonkassakin kannatta alukea se kutsukorttiin painettu pukukoodi ihan tossiaan. Noihin ulkoilmajuhliin marraskuussa itlapuvussa tulleet olisivat varmaan olleet aika surkeina...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat