Mistä apua infektioihin?

Vierailija

Nyt menossa keuhkokuume. 2 antibioottikuuria syöty, olo silti kipeä ja kurja. Olen alkanut syömään valkosipulia runsaasti joka päivä, lisäksi huolehdin, etten palele. Mitä muita vinkkejä olisi, millä voisi yrittää auttaa kehoa toipumaan? Kuumetta ei enää ole, mutta nyt on alilämpöä.

Kommentit (5)

Vierailija

elä rasita missään vaiheessa itseäsi, lepää. Vaikkei kuumetta olekkaan niin muista juoda. Jos et ulkona jaksa käydä niin käy välillä vetämässä raikasta ilmaa sekin piristää vähän, että ei vain koko ajan sisäilmaa hengittele.

Vierailija

meillä mies haki jo viidennen antibioottikuurin keuhkokuumeeseensa (oli jo tosi kurjassa kunnossa koko ukko), kun sain sen vihdoin käymään homeopaatillamme.

Pari päivää homeopaattisen lääkkeen jälkeen alkoi olla jo ihan kunnossa, eikä sitä antibioottia sitten enää tarvinnut aloittaakaan.

Vierailija

Tosin tilanne pääsi niin pahaksi, että nyt on astma ja olen erittäin herkistynyt homeille. Jo hometalosta tullut kirjekuori aiheuttaa poskiontelontulehduksen :-(

Ja tää samperin keuhkokuumekin vaan kestääääää...

.

Mutta hyvä, että vinkkasit homeen vaikutuksista, tosi moni ihminen sairastaa homeiden takia itse sitä tietämättä. Keep up the good work! Mäkin vinkkailen aina tilaisuuden tullen, jos näyttää, että jonkun vaivat vois johtua homeista.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat