Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä kaikkein lämpimimmät rukkaset lapselle?

Vierailija

Hei,

Sormet palelee lapsille Reimatecin rukkasissa, myös nahkarukkasissa.

Mitkä on kaikkein lämpimimmät käsineet?

Kommentit (13)

Vierailija

Sit kun on vähän kosteaa niin Jonathanit,mutta niistä ne teddyt,ei ne toiset,ne toiset oli ihan surkeat,tänä vuonne erehdyin sellaisetkin ostamaan. Teddyt on ollut jo kolme vuotta ja pitävät vettä ja ovat lämpimät.

Vierailija

Reimatec ja Lassietec ovat ehdottomasti kylmimmästä päästä. Niitä käytämme vain pikkupakkasilla, jolloin kosteussuojastakin on hyötyä.

Lämpimiksi olen todennut kaksi merkkiä: Rasavilin Peukalopotit, joissa on karvavuori. Olen onnistunut aina ostamaan alesta alle 20,-. Toiset lämpimät ovat Elsa Pitkäset, mutta niiden teddyvuori on karkeahko ja esikoisen atooppinen iho alkaa punoittaa. Kuopukselle ne sopivat hyvin. Niillä oli hintaa muistaakseni n.12,-

Vierailija

Lainaus:

että missä noihin Elsa Pitkäsiin pääsee tutustumaan? Ihan uus juttu mulle. Tosin vasta eka talvi kun tarvii tämmösiä miettiä :)

Vierailija

Hanskoja on kokeiltu varmaan kymmeniä erilaisia ja eri merkkisiä. Viimeisimpänä maksoin 30 € P.O.P:n hanskoista, joiden piti olla superlämpöiset. No, sääli vain, mutta tyttöni ei niitä suostu vetämään käteen, kun tuntuvat kuulemma inhottavilta kädessä :(

Tähän mennessä kaikkein lämpöisimmäksi on todettu yhdistelmä karvavuoriset nahkakintaat ja niiden päälle ehdat villalapaset. Toimii niin lapsilla kuin aikuisillakin. Noiden ainoa huono puoli on, että sopivat lähinnä kunnon pakkaskeleille, muuten lapaset ovat alta aikayksikön märät. Mutta niille vesikeleille ainakin meillä on sitten noita vähemmän lämpimiä kosteussuojarukkasia kaapit täynnä...

Vierailija

että missä noihin Elsa Pitkäsiin pääsee tutustumaan? Ihan uus juttu mulle. Tosin vasta eka talvi kun tarvii tämmösiä miettiä :)

Vierailija

elsa pitkäset (uudet ja kirpparilta) ja jos on kylmä ilma niin alle on laitettu tavalliset sormikkaat, joskus on kädet kuumat ja joskus sopivat, ei ole palellut, talvia takana 4.

Vierailija

Tosin nyt tulee mieleen että luinko jossain prismassa tai vastaavassa joittenkin hanskojen lapusta tuon nimen.

Meillä on ollut lähinnä reimatecejä mutta niissä ei todellakaan pysy kädet lämpiminä. Jouluksi ostin kotimaiset, olikohan hans companyn tai vastaavat, esikoinen tykkää kyllä niinkuin hullu puurosta kun sisällä on pehmeä fleece, mutta kädet kastuu kun hanskat ei hengitä (uloinna on sellainen kura-tyyppinen muovikuori).

Vierailija

Rukkaset ovat vettä hylkivät ja karvavuoriset.

En osaa ollenkaan vertailla muihin merkkeihin tai nahkarukkasiin, kun meillä on ollut kaikilla lapsilla aina Lennen rukkaset. Hyväksi havaittu eli en tunne tarvetta kokeillakaan muita :)

Vierailija

Toimii. Pitää vaan olla just oikean kokoiset.

Ei mitään jäljitelmiä.

Jos ovat isommat, alle mahtuu vielä villalapanenkin ja sitten on lapsi jo kuuma.

Uusimmat

Suosituimmat