Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni mielestä meille saa tulla niin monta lasta kun minä haluan

Vierailija

Eikö kellään muulla ole miestä joka ottaa samalla riemulla vastaan vaikka 20 mukulaa? Ei olla lestoja tms.

Kommentit (12)

Vierailija

Lapsia nyt 4 ja minulle riittää tämä. Mies on yrittänyt tosin ylipuhua, mutta nyt on ikääkin on kohta 39v ja kuopus täytti juuri 4, joten kyllä se nyt on tässä.

Vierailija

Kahdessakin kun on jo kädet täynnä töitä, varsinkin jos on pienellä ikäerolla:)

Mutta, lapset OVAT ihania ja onhan se mahtavaa jos pystyy ja jaksaa monta lasta hoitamaan!

Vierailija

mutta nyt kun meillä kaksi, kuopus 1v j(a aivan päätön, kiipeilee joka paikkaa ja ihan koko ajan vahdittava )niin ollaan yksimielisesti tultu siihen tulokseen että kiitti, riitt.

Vierailija

minusta neljä olisi parempi ja kun näin sanon mies hermostuu ja sanoo että olimme sopineet niin ennen naimisiin menoa. Mä luulin että silloin että se oli vitsi. Kahdessakin on jo hommaa enkä halua jäädä taas kotiäidiksi.

Vierailija

Eikä olla myöskään mitään aatteellisia tai uskonnollisia sen asian suhteen. Miehellä on vain yksi veli ja on sitä mieltä että ei halua samaa omille lapsilleen. Kolmas on nyt tulossa ja mies on aivan valmis vielä ainakin kahteen lisänumeroon. Minun lapsuudenperheessäni on ollut 4 lasta pitkillä ikäeroilla ja haluan omat lapseni suht lyhyin aikavälein. Itse vähän emmin vaikka kyllä oikeastaan ainakin yhden lisää voisin haluta, arki nyt näyttää miten kolmen kanssa sujuu, mutta mies tosiaan näyttää vihreää valoa... Tällä menolla niitä on meillä pian 10, varsinkin kun petipuuhia kumpikaan ei vastustele ;)

Vierailija

Ainakin vielä:) Neljäs ja viides tulossa ja muut ovat 6,4, ja 2. Itsestäni tuntuu että tämän jälkeen riittää.

Meillä tosin molemmat pyörittävät arkea samaan tapaan, ja en usko että tälläinen muulla tavalla onnistuisikaan ilman avioeroa.

Vierailija

tietää kyllä, että neljä on mun maksimi. Jotenkin ajattelen, että lapsista pitää pystyä myös huolehtimaan ja tohon neljään olis meillä varmaan penniä venyttäen varaa. Ja neljä pystyisin myös yksin huolehtimaan, jos jotain kauheaa tapahtuisi. Ja joo, ei meilläkään petipuuhia vastustella, mutta tiedetään kyllä ehkäisystä.

Uusimmat

Suosituimmat