Minkä eläimen olet tappanut?

Vierailija

Itse olen tappanut kissan

Kommentit (14)

Vierailija

Ötököitä, hiiriä, rotan (kissan kokoisen), västäräkin, rusakon, sammakoita.

Oon sitä meiltä että eläin on parempi tappaa heti, kuin antaa kitua esim. jalan katkettua..

Vierailija

itse kissan tapoit! Että tämmöinen aloitus tällä kertaa!

Saako viattomien luonkappaleiden tappaminen jotain kicksejä ihmisissä? Kun esim. ihanien siilien yli ajallaan tahallaan?

Vierailija

tarkoituksella ja tahattomasti. eli itikoita, kärpäsiä, muurahaisia, sokeritoukkia tms. en oo varma muistanko oikein, tapoinkohan lapsena pari akvaariokalaa. toivottavasti en, mutta ehkä teinkin niin.

lopetuttanut olen eläinlääkärillä lintuja ja koiran.

nykyään en pysty tappaa itikoitakaan helposti, huidon vaan. muita häiritseviä ötököitä esim. hämähäkkejä siirrän vaan muualle. tai sit esim. sokeritoukkia huudan aina miehen tappamaan.

Vierailija

Isompia en pystyisi. Nuo olivat hurjimmat. Hämähäkit ja madot ja muurahaiset ja ampiaiset ja kärpäset ja itikat taitaa olla yleisimmät, joita tapan, mutta niitäkin yleensä vai siirrän elävänä muuhun paikkaan... paitsi niitä itikoita :D

Kissoja olen nähnyt tapettavan. Ehkä hämärästi muistan, että yksi jäi kitumaan ja en kestänyt ja saatoin auttaa tappamisessa.

Kanoja olen ollut tappamassa, lähinnä kiinni pitämässä.

Isoja kaloja olen ollut tappamassa myös kiinni pitämässä.

Isompia eläimiä olen lähettänyt teuraaksi, ja kyllä niistä eläinten silmistä näki, että tiesivät mihin olivat menossa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat