Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kokemuksia nettitreffeistä?

Vierailija

Oon miettinyt, josko loisi profiiin, josko sitä kautta löytyisi joku... Yh-äidin arki on niin raskasta ja kiireistä, harvoina vapaahetkinä ei oikein jaksa lähteä mihinkään. Enkä edes osaa enää flirttailla tai tutustua uusiin ihmisiin, ja tuntuu etten jaksaisi alkaa etsiä ketään. Ja kuiteski toivoisi, ettei aina tarvis olla yksin..

Millaisia kokemuksia teillä on? Voiko se oikeasti onnistua? Jos kirjoittelisi ensin jonkun kanssa - mutta mistä ihmeestä keksii sitten kirjoittamisen aihetta, kun ei edes näe toista? Äh, ehkä minä olen sitten loppuikäni yksin, tai seuraavat 10 v kunnes lapset ovat kasvaneet aikuisiksi.

Kommentit (4)

Vierailija

Oman nettitreffini kanssa odotetaan jo toista lasta. :) Myös paras ystäväni löysi aviomiehensä samoin. Jossain vaiheessa vaan huomaa, ettei enää baarista löydykään kuin niitä "ylijäämiä"... ;)

Vaatii tietysti varovaisuutta - ihan maalaisjärjellä pärjää. Kannattaa mielestäni tavata suht pian kiinnostavat, ettei turhaan tuhlaa kummankaan aikaa. Ja tosiaan tavata vaikka nopeasti kahvilassa, hyvin pian näkee onko kemiaa vai ei.

Onnea etsintään! Omani löytyi noin puolen vuoden deittailun jälkeen ja vihdoin elämä asettui onnellisesti paikoilleen.

Vierailija

Nykyisen avopuolisoni netin kautta.

Ja olen tosi tyytyväinen ja onnellinen.

Toki niitä huonojakin on ollut, koska netissä voi valehdella, mutta en lannistunut. Vuoden mulla oli siellä ilmoitus, jutellu oon kymmenien kanssa ja treffeillä kävin viiden kanssa, mutta tämä nykyinen kolahti. :)

Eräs ystäväni menee nyt kesällä naimisiin netissä tapaamansa miehen kanssa ja moni ystävistäni on tavannut miehensä netissä :) Kannattaa kokeilla, eikä lannistua jos heti ei kolahdakkaan...

Vierailija

Olen saanut paljon seksitarjouksia erilaiseista palveluista.

Etsin ikäistäni miestä, joka harrastaisi musiikkia. Lähdin eräille treffeille luullen miehen olevan ikäiseni, mutta hän oli paljon vanhempi. Halusi heti mennä ravintolaan ja alkoi lääppiä yleisellä paikalla. Muut jutut eivät ole edenneet tapaamisasteelle saakka. Minulla on ollut profiili pari kuukautta. Lähiaikoina palvelu on hieman muuttunut.

Uusimmat

Suosituimmat