Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun vanhoja valokuvia laitetaan facebookkiin ilman lupaa

Vierailija

Nyt alkaa totaalisesti palaamaan käämi kaukaiseen sukalaiseeni. Se laittoi samanlaiseen kuin facebookkiin pari vuotta vanhoja valokuvia minusta,ajattelin silloin että "voi hirveetä,noh onneksi ei kukaan tuttu näe näitä!". Nyt tämä ihana ihminen on liittynyt facebookkiin ja on ilman lupaani TAAS laittanut ne hirveät kuvat sinne ( kuvissa ei muuten mitään vikaa mutta olen toisessa hieman tukevampi ja mielestäni ruma )...miten prkl saa sille tyypille nätisti vihjattua että ottaisi ne pois ilman että minua pidetään nipona??

Kommentit (3)

Vierailija

että "olisitko kiltti ja poistaisit kuvani netistä, en halua että muut ihmiset levittelevät kuviani siellä".

Siinä ei ole mitään kummallista. Tuollainen on todella huonoa käytöstä, eikä sen kieltämisestä voi mitenkään vetää herneitä nenäänsä.

Vierailija

Mun tutut on laittaneet omalle FB-sivustolleen myös minun ottamia kuvia ilman lupaa. Olen näet jotain kuvia lähettänyt sähköpostilla jostain tapahtumista tms jossa on oltu yhtä aikaa ja kuvissa näkyy tuttuja. Ärsyttää. Ja lisäksi tuo on tekijänoikeuslakien suhteen laitontakin. Pitäs huomauttaa, mutta sit sitä vasta nipon maineen saakin.. :/ Mä en ylipäätään halua, että minusta on netissä kuvia. Ärsyttää.

Uusimmat

Suosituimmat