Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lämpöä iltaa kohti

Vierailija

Niin se lämmönsäätely toimii kaikilla.

Kommentit (6)

Vierailija

Tunnen että lämpö nousee, kun palelee ihan sikana. Normaalisti lämpö on siinä 36,5. Olen jo kehittänyt vaikka mitä diagnoosia itselleni, kun olen raskaanakin, päänsärky on jatkuvaa ja verenpaineet on matalat (n. 100/55, mittaan niitä lääkärin määräyksestä, kun olen aiemmissa raskauksissa saanut raskausmyrkytyksen).

Vierailija

Tuohan on hirveää. Mittailitteko siis poikanne lämpöä rutiininomaiseti ja ainoa oire oli aluksi lämmön suuruus.

Itsekin nimittäin hieman hermoilen lapseni kanssa, kun sillä oli nuorempana aina jotain 36.0 illalla ja nyt on aina korkeampi, eli 36.6-36.9.

Saanko kysyä, minkä alan syöpä pojallanne oli kyseessä.

Lämpö kannattaa seurannassa mitata aina samaan vuorokaudenaikaan.

olen 2

Vierailija

Kakkonen kysyi ja vastaan. Oli imusolmukkeissa, ei tajuttu tarpeeksi ajoissa kaulalla olevasta kohoumasta jne. Lääkärit antoivat useita eri diagnooseja, ennen kuin selvisi mikä sairaus. Turhia antibioottikuureja ja odottamista lääkkeen tehoon.

Vierailija

Onko muilla tällaista, että aamullla mitattaan lämpöä ja illemmalla se on aina korkeampi? Aika tarkkaan samat lukemat päivästä toiseen, mutta miksi illalla enemmän?

Vierailija

Kiitos, turhaan tässä välillä mietin mistä voisi olla kysymys. Varmaan vähän turhaan pelkään ties kuinka kauan kaikkea tällaista, sillä poikani kuoli syöpään ja ennen kuin tiesimme syövästä, nousi lämpö aina illalla.

Uusimmat

Suosituimmat