voiko pukeutua valkoiseen hääpukuun

Vierailija

Voiko kahden lapsen yh pukeutua valkoiseen hääpukuun ja huntuun jos menee naimisiin uuden miehen kanssa? Onko sopivaa vai ei?

Ensimmäinen avioliitto olisi kyseessä, mutta ei lasten isän kanssa.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

valkoiseen, mustaan, punaiseen, violettiin, harmanvihreään ja sateenkaarenraidalliseen. Ja panna päähäsi hunnun huivin hatun nauhan ja nykyään myös olla panematta päähäsi yhtään mitään. Vaikka ajaisit tukkasikin pois.

IHAN sun oma valinta. Tee niin kuin tykkäät, äläkä näyristele jotain av-palstalaisia tai vastaavia hyttysenhinkkaajia.

Vierailija

Pukeudut juuri niin kuin itse haluat, sinun häät. Jos joku vanhanaikaisesti ajatteleva siitä hengästyy, omatpa on ajatuksensa. Ketä sinä valkoisissasi vahingoittaisit? Kyllä sitä valkoista mekkoa pitää ainakin kerran elämässä kokeilla jos itse haluaa! Minä menin myös naimisiin valkoisissa, prinsessamekossa ja hunnussa ja ai että oli ihana pukeutua niin :) Eikä isosta vierasjoukosta kukaan huomautellut asiasta. Niin, olin myös yh ja solmin avioliiton uuden mieheni kanssa.

Vierailija

tarkoitin lähinnä sitä huntua...

Noh,ehkä se tosiaan on vaan mun päässä mut sustako se sit sopis esim 50v yh:n päähän... mun mielestä se näyttäs hassulta,myönnän :)

En mä siitä mitään sanois mut tiedän et mun suvussa sanottas ja puhuttas :D ja ei,emme ole mistään körttiläisalueelta

Ja lisäksi,ei tosiaan tarvi "alipukeutua" häihinsä,kts vaikka anitra ahtola ;D

Vierailija

Lainaus:

Voiko kahden lapsen yh pukeutua valkoiseen hääpukuun ja huntuun jos menee naimisiin uuden miehen kanssa? Onko sopivaa vai ei?

Ensimmäinen avioliitto olisi kyseessä, mutta ei lasten isän kanssa.

Vierailija

kuin vaikka 25-vuotiaan kolmen lapsen äidin päähän. Siis MUN mielestä. Meidän suvussa on jo riittämiin tullut eroja ja vaikeita avioliittoja kovin nuorena naineille, enemmänkin toppuutellaan sitä avioitumisintoa kuin kannustetaan. Nytkin vanhempani huokaisivat helpotuksesta, kun kihloissa ollut lapsenlapsi erosi juhannushäitä pyytävästä tyttöystävästään (21v poika).

Lainaus:

tarkoitin lähinnä sitä huntua...

Noh,ehkä se tosiaan on vaan mun päässä mut sustako se sit sopis esim 50v yh:n päähän... mun mielestä se näyttäs hassulta,myönnän :)

En mä siitä mitään sanois mut tiedän et mun suvussa sanottas ja puhuttas :D ja ei,emme ole mistään körttiläisalueelta

Ja lisäksi,ei tosiaan tarvi "alipukeutua" häihinsä,kts vaikka anitra ahtola ;D

Vierailija

itsekkin kyllä jättäisin sen hunnun pois :)

Saako muuten kysyä ikää? Minusta se vähän riippuu siitäkin.

Siis mun puolesta saa olla vaik 50v yh ja pukeutua siihen valkoiseen,mut tiedän et monien suvut sais slaagin :D

Vierailija

ja hän voi pukeutua juuri sellaiseen pukuun kuin haluaa.

Joidenkin mielestä vain neitsyeet saavat pukeutua valkoiseen ja huntuu, mutta jotenkin tuntuu, ettei niin moni ole neitsyt häissään kuin mitä näkee valkoisia pukuja ja huntuja...

Mustaa en kyllä hääjuhlaan laittaisi (edes vieraana). Siitä voi joku pahoittaa mielensä (jos hääpari, niin aina pahempi).

Vierailija

Itse en menisi, mutta en nyt tiedä katsoisinko pitkään jos joku muu niin tekisi. Mutta jos hunnun ehdottomasti haluaa, niin mun mielestä sitten pitää vähän kokonaisuutta miettiä; itse ehkä laittaisin jonkun kapealinjaisen ja enemmän "iltapukumaisen" puvun ja lyhyen hunnun. Tai sitten jos haluaa leveät helmat ja sellaisen "ison puvun", niin huntu kokonaan pois.

Vierailija

samaa,toin mulla jo toinen avioliitto tulossa.Mitään huntua en kyllä laittaisi,ja itse olen miettinyt vaikkapa jotain kesäistä mekkoa.Mietin sitä valkoistakin vielä:=)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat