Tunnetteko ketään äitiä, joka olisi jättänyt

Vierailija

perheensä? Siis lapset ja miehenkin, jos seillainen on ollut.

Minkälaisia ihmisiä he ovat?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

...en koe, että hän olisi lapsia jättänyt. Tapaa heitä säännöllisesti. Mielestäni ero oli häneltä iso virhe, mutta lasten jättäminen isälle oikea ratkaisu.

Minusta hän erosi aivan turhaan, omien kipuilujensa ja kriisiensä takia. Hänellä oli tarve pitää miestä syyllisenä omiin ongelmiinsa. Aina hänellä oli jotakin valitettavaa. Kun mies sitten (aina) teki kuten nainen tahtoi, tämä kehitti uuden valittamisen aiheen.

Olen varma, että nainen voisi paremmin, jos olisi jäänyt perheeseensä. Sen sijaan mies ja lapset voivat paremmin, kun äiti on hiukan kauempana.

Vierailija

Mies jätti hänet ja hän jätti lapsen omien vanhempiensa huollettavaksi. Pari vuotta myöhemmin otti takaisin. Miehen oli ottanut takaisin reilusti aiemmin kuin lapsen. Tässä tapauksessa äiti on päällisin puolin ihan mukava ihminen, vähän ressukka. Isä sen sijaan on itsekin sitä mieltä, ettei hänestä ole isäksi.

Vierailija

olen jättänyt lapset toimitusjohtajaisälleen, kun en enää kestänyt sitä henkistä ja väliin fyysistäkin väkivaltaa.

Tuttaville mies kyllä osasi näytellä niiiin mukavaa.

Minä valitin perhehelvetistä yli kymmenen vuotta.

Nyt tapaan lapsiani useimmiten säännöllisesti, milloin kostonhimoinen exä ei sitä koeta estää.

Kotiäitivuosien hengissäselviytymis kamppailu vei voimani niin, etten ole jaksanut lähteä oikeuteen lapsistani taistelemaan, sillä exäni tuntien siitä tulisi ruma taisto.

Olen vastikään opiskellut itselleni ammatin ja perustanut yrityksen. Kun saan nämä toimeentulon perusedellytykset kuntoon, toivon henkisestikin eheytyväni ja saavani voimia hakea lähihuoltajuutta.

Voin kertoa, ettei ainakaan tämä äiti olisi lapsiaan jättänyt, ellei vaihtoehtona olisi ollut oman hengen lähtö. Ajattelin, että parempi että olen edes olemassa, jossain lähellä asun, kuin ettei minua olisi enää ollenkaan.

Oli se silti elämäni vaikein päätös.

Vierailija

tämä äiti jätti kaksi poikaansa miehelleen avioerossa kun mies löysi toisen. Lapset jäi isälle, koska isällä oli varaa asua isossa asunnossa samalla asuinalueella kuin ennenkin ja missä siis myös lasten koulu ja kaverit oli.

Äiti oli mielestäni ihan tavallinen, ei vaan viitsinyt katsella sitä että miehellä oli naisia reissutyön joka paikkakunnalla. Lapsen antoi isälle asumaan just noitten koulu- ja kaverijuttujen takia, ja kai vähän siksi, että olivat poikia ja siksi isän mallin tarpeessa. TYtär jäi asumaan äidin kanssa. Mies lopetti reissutyönsä heti eron jälkeen, koska joutui olemaan kotona lasten kanssa. HÖlmö mies, kun ei lopettanut aikaisemmin, mutta avioliiton säilyttäminen ei tainnut olla sille ihan ykkösasia...

Vierailija

lähteä ja jättää kaiken - lapset, miehen, työn, asunnon jne. Aloittaa alusta jossain toisessa maassa.

Ainakin tänään ja aika usein muutenkin viime aikoina on ollut tällainen fiilis.

Vierailija

Lainaus:

Kun lapsi oli noin vuoden jätti lapsen eikä ole sen jälkeen nähnyt lasta. Ei ilmeisesti jaksanut hoitaa tms. Tuo nainen on saanut myöhemmin kolme lasta uuden miehen kanssa.

Se teiniäidin?

Huoks, miksi aborttia ei tehty...?

Vierailija

Lainaus:

Kun lapsi oli noin vuoden jätti lapsen eikä ole sen jälkeen nähnyt lasta. Ei ilmeisesti jaksanut hoitaa tms. Tuo nainen on saanut myöhemmin kolme lasta uuden miehen kanssa.

Vierailija

Samanlainen ihminen kuin isäkin.

Minusta on aivan saman tekevää kummalle lapset jäävät. Tärkeintä on lapsen hyvä olo.

Eikä äiti todellakaan ole välttämättä se parempi lähivanhempi. Monta kertaa lasten kannalta olisi parempi asua isän kanssa ja äiti olisi etävanhempi.

Naiset ovat vain niin pirun itsekkäitä, että äidiksi tultuaan luulevat olevansa korvaamattomia ja jumalanasemassa sanelemaan kaiken, mikä liittyy perhe-elämään.

Vierailija

ja päiväkoti-ikäinen.

Olen harkinnut, että häippäsen tästä. En jaksa tätä elämää! On masennusta ja varmaan se vanhemmuuskin hukassa...joudun varmaan helvettiin!

Vierailija

Oman mieheni ex-vaimo jätti heidän yhteisen lapsen, ei siis tapaa eikä ole minkäänlaisissa tekemisissä. Lapsi asuu meidän kanssamme. Eivät ole nähneet toisiaan nyt neljään vuoteen.

Vierailija

Enon vaimo. Jätti kaksi lasta ja miehensä toisen miehen ja alkoholin takia. Sittemmin kuoli melko nuorena alkoholin aiheuttaman onnettomuuden takia.

Viina on melko hirveä aine!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat