Paljonkos Lipposella onkaan ikäeroa vaimoonsa?

Vierailija

Ajatelkaapa jos Tarjakin olisi nainut jonkun 3-kyymppisen komean ekonomistin. Olisi maailmankirjat kyllä sekaisin siinä vaiheessa ja lauma kateellisia moralisoijia perässä.

Kommentit (11)

Vierailija

itseään 20-30 vuotta vanhempein UKKOJEN kanssa...?? Luulisi, että iljettäisi ko. käppänöiden ryppyiset perseet yms.

YÖÖKS, ihan oikeasti tätä ihmettelen, en ilkeyttäni sano!

Vierailija

Kun katselen nykyisiä 2-kymppisiä ihmettelen, miten lössähtänyttä porukka voikaan olla. 3-kymppiset ja sitä vanhemmat tuntuvat olevan aina paremmassa kunnossa. Ei se ikä hyllyvää persettä siis tee, vaan ihan yleisest elämäntavat.

Itse olen kyllä naimisissa vain vuoden vanhemman miehen kanssa, joten kokemusta isosta ikäerosta ei ole.

Vierailija

Lainaus:

itseään 20-30 vuotta vanhempein UKKOJEN kanssa...?? Luulisi, että iljettäisi ko. käppänöiden ryppyiset perseet yms.

YÖÖKS, ihan oikeasti tätä ihmettelen, en ilkeyttäni sano!

Ex-mieheni oli saman ikäinen kuin minä. Kun ikää oli 30v hän oli täysi sohvaperuna joka painoi 103kg (pituus 179cm). Eli painoindeksi 32,1. Voi kuvitella mikä hyllyväperse hän oli. Vatsakin oli tiellä rakastellessa - yäk!

Nykyinen mieheni on minua 25v vanhempi eli nyt 62v. Hä harrastaa aktiivisesti triatlonia (kaksi kisaa vuodessa) ja hänen mittansa ovat 76kg/186cm --> painoindeksi 21,96. Ei takuulla hylly mikään missään, jalat ovat ihanan lihaksikkaat, peba uskomaton!

Olen aika lailla tyytyväinen tähän tilanteeseen vs. exääni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat