Laskettuaika elokuun 18. enkä lähde koko kesänä 10km kauemmaksi sairaalasta. Liioitteluako?

Vierailija

en suostu enää rv 23 jälkeen poistumaan kaupungista 10 kilometria kauemmaksi yliopistosairaalasta, koska matkoilla voi aina sattua jotakin ja maalla on surkea keskosten tehohoito.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

riskiraskaus? Muuten en tuota ymmärrä. Tai no, jos edelliset ovat syntyneet syöksysynnytyksellä 10 minuutissa, ehkä sitten.

Varmaan provo. Mutta jos ei, jos kyseessä esikoinen, niin kerronpa, että

synnytyksen käynnistymisestä on aina jotain merkkejä, ei se tapahdu kuten tv-sarjoissa, joissa nainen menee yhtäkkiä kaksinkerroin ja lapsi syntyy samantien. Myös silloin, jos on ongelmia raskaudessa, on yleensä myös oireita, supistelua, verenvuotoa, kohdunsuu aukeaa jne.

Ja niissa harvoissa tapauksissa, joissa ei ole mitään oireita, ja lapsi on kuollut kohtuun, ei sillä ole mitään väliä, oletko 10 vai 100 km päässä keskussairaalasta.

Käy neuvolassa, seuraile lapsen liikkeitä, elä normaalisti. Kannattaa myös miettiä, mistä tuollainen pelko kumpuaa...

lääkäri

Vierailija

keskellä ei-mitään. Mieluummin vietän juhannuksen kaupungissa ambulanssimatkan päässä sairaalasta. Esikoistakaan en päästä mihinkään koko kesänä.

100km sairaalaan, tappaa keskosen kuin keskosen

Vierailija

Mulla oli yhdessä raskaudessa selittämätöntä verenvuotoa, jonka takia olin sairaalassa tarkkailussa. Kieltämättä pysyttelin raskauden loppuajan aika varmoissa maisemissa, joista pääsisin tarpeen vaatiessa nopeasti sairaalaan. Mutta en mä normaalissa raskaudessa nyt koko kesää viettäisi kytiksellä! :)

Vierailija

kuukautta ennen laskettua aikaa, niin varmistat että olet varmasti sairaalassa kun vauva syntyy. Mitään riskejähän siinä ei ole, kun se kerran tehdään SAIRAALASSA.

Kaikki vauvan hyväksi!!

Vierailija

esikoistakaan odottaessa en poistunut kaupungista enää rakenneultran jälkeen.

Enkä muutenkaan halua mihinkään kälyiseen keskussairaalaan synnyttämään, haluan synnyttää yliopistosairaalassa kaikissa mahdollisissa valvontalaitteissa ja lasten teho-osastolla huippuhoito hissimatkan päässä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat